Vinjetter - Gissa vilken film/bok/TV-serie/Teaterpjäs/Serie/TV-Spel

Startat av AndersI, 01 november 2010 kl. 19:08

Föregående ämne - Nästa ämne

Westberg

#105
Okej, här kommer mitt försök.
Ber redan nu ursäkt för en usel bild, men kameran är kass, fokuserar inget.
Hoppas att det går att se vad det ska föreställa.



http://junsele.com/viewpic.asp?id=120073

Etzel



AndersI

Här måste man tydligen hänga online hela tiden för att få en chans att gissa :-)

Vad snabba ni är!

Etzel

Här kommer nästa (som jag hade förberedd ;) ):

Teabox


Etzel


Stigge72

Citat från: AndersI skrivet 05 november 2010 kl. 12:47
Här måste man tydligen hänga online hela tiden för att få en chans att gissa :-)

Vad snabba ni är!

Jag håller med.
Jag var iofs online, men upptagen med att titta igenom allt annat jag inte läst.

V for vendetta var jag väl takmat, med tanke på att det är 5:e november idag. :)

Tobbe Arnesson

Ja, här går det undan! Kul!

Remember, remember the fifth of September...

Natalie var tydligen ivrig att få raka av sig håret för den filmen. Var inte så förtjust i henne men blev lite kär när jag såg den här videon: http://www.youtube.com/watch?v=KpMPFGBtE7Q  8)
Blogg: Robotkampen

Etzel

Fan, jag fattade i först hur bra Westbergs vig var förren Tobbe skrev fel nu. Det är ju "the fifth of November", vilet är idag!  :D

Tobbe Arnesson

Citat från: Etzel skrivet 05 november 2010 kl. 13:38
Fan, jag fattade i först hur bra Westbergs vig var förren Tobbe skrev fel nu. Det är ju "the fifth of November", vilet är idag!  :D

Jag skrev fel?  ;D
Blogg: Robotkampen

Ras 74

Citat från: Tobbe Arnesson skrivet 05 november 2010 kl. 11:52Ras, är du insatt på något vis? Annars är det väl sweMezza som ska godkänna...
Helt korrekt Tobbe. Det var inte min mening att mitt svar skulle tolkas som ett okejande alls.
Skall tänka på det i fortsättningen.

Det går verkligen undan. Här får man hänga på låset hela dagen ser det ut som.
We meet again, at last. The circle is now complete. When I left you, I was but the learner. Now I am the master.

Teabox

Byggt en snabbt i LDD.

Vinjetten visar inte en specifik scen i filmen/boken, men vid ett tillfälle är mannen i fladdermus-land och vid ett annat ser han människor som ser ut som monster. Och väskan är en annan ledtråd.

Tobbe Arnesson

Blogg: Robotkampen

Westberg

Citat från: stigge72 skrivet 05 november 2010 kl. 13:13
Citat från: AndersI skrivet 05 november 2010 kl. 12:47
Här måste man tydligen hänga online hela tiden för att få en chans att gissa :-)

Vad snabba ni är!

Jag håller med.
Jag var iofs online, men upptagen med att titta igenom allt annat jag inte läst.

V for vendetta var jag väl takmat, med tanke på att det är 5:e november idag. :)

Jag tänkte på det redan för ett par dagar sen när jag kollade igenom filmhyllan för inspiration.
Men trodde inte att jag skulle gissa rätt idag så jag skulle få chansen att göra den...

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.