Var den så otydlig?Det ska vara en sko han håller i handen
Citat från: Silence101 skrivet 22 januari 2011 kl. 13:56Var den så otydlig?Det ska vara en sko han håller i handen Då måste det ju vara Varning för Jönssonligan.
Hahaha! Den var riktigt bra.Jag ser att det är Asterix. Men söker du någon speciell titel, så har jag ingen.
Den där röda hår-biten vill jag ha
Citat från: Skrytsson skrivet 22 januari 2011 kl. 22:53Den där röda hår-biten vill jag ha Jag fick den med ett set med sex stycken city-figurer någon gång på åttiotalet.Vet inte numret just nu. Återkommer.
Citat från: stigge72 skrivet 22 januari 2011 kl. 23:07Citat från: Skrytsson skrivet 22 januari 2011 kl. 22:53Den där röda hår-biten vill jag ha Jag fick den med ett set med sex stycken city-figurer någon gång på åttiotalet.Vet inte numret just nu. Återkommer.Jo, jag är medveten om vad det är för bit : http://www.bricklink.com/catalogItem.asp?P=x103Dock är jag för snål för att betala ~ 50 kr för en ny sådan.Detta är den första hår-bit lego tillverkade. Lego är ju inte kända för att göra särskilt många kvinnliga figurer, men tänk ändå att den första hår-biten man gjorde var en som främst riktas till kvinnliga lego-figurer.