Författare Ämne: Mästerbyggartävling 2017  (läst 28352 gånger)

Utloggad Nybohov Creation Ltd.

• Betalande medlem 2019
  • *
  • Bäst i text. Svår att hata ännu svårare att älska.
  • Antal inlägg: 2 756
    • Mina Lego-byggen och inspirationskällor
SV: Mästerbyggartävling 2017
« Svar #75 skrivet: 23 mars, 2018 Kl:10.37 »
Vill också skicka ett stort grattis till Sarah för tredjeplatsen OCH 'Rookie of the Year' (om jag nu inte missförstår reglerna?)! Känns ganska självklart att du tar hem den senare titeln med tanke på alla fantastiska byggen du åstadkommit under året :D

Om jag inte missminner mig betyder en mästerbyggar-vinst att jag inte får ställa upp i mästerbyggartävling framöver. Stämmer det?
Ja så var tanken. att har man vunnit mästarbyggartävlingen så är man en mästerbyggare.
Oj! Det hade jag ingen aning om. Tur att man inte vann då så man kan vara med igen ;)
Fast lite skönt för oss andra att de bästa försvinner vartefter...  ;)

Rätt tänkt! Jag siktar på titeln Mästarbyggare 2048.
Max 300; tecken återstår: 211
Bilder i din signatur får inte vara större än 100x40 pixels

Utloggad Full Plate

• Betalande medlem 2019
  • *
  • Antal inlägg: 357
SV: Mästerbyggartävling 2017
« Svar #76 skrivet: 23 mars, 2018 Kl:10.49 »
Vill också skicka ett stort grattis till Sarah för tredjeplatsen OCH 'Rookie of the Year' (om jag nu inte missförstår reglerna?)! Känns ganska självklart att du tar hem den senare titeln med tanke på alla fantastiska byggen du åstadkommit under året :D

Om jag inte missminner mig betyder en mästerbyggar-vinst att jag inte får ställa upp i mästerbyggartävling framöver. Stämmer det?
Ja så var tanken. att har man vunnit mästarbyggartävlingen så är man en mästerbyggare.
Oj! Det hade jag ingen aning om. Tur att man inte vann då så man kan vara med igen ;)
Fast lite skönt för oss andra att de bästa försvinner vartefter...  ;)
Jag tänkte samma sak först, fast med det inflöde av begåvade byggare som Swebrick har så misstänker jag att det snarare blir svårare med tiden :P Får försöka vinna en titel snabbt, innan den yngre generationen tar över! ;)