Forum > Var kan man köpa LEGO

P&B sortimentet Lego Store Köpenhamn

(1/33) > >>

Kwagge:
5/10 var det så här:

Baseplate=lagret

Gideon:

--- Citat från: Kwagge skrivet 08 oktober 2016 kl. 19:41 ---5/10 var det så här:

Baseplate=lagret

--- Slut citat ---
Fantastiskt urval! Jag börjar bli mer och mer sugen på att försöka hinna med ett stopp där på vägen från Give på söndageftermiddagen ;)

(Trodde först det var 5/10 i betyg, men det där var snarare minst 9/10 om jag får avgöra  8) )

Manne:
Ett par bitar man gärna hade bulkat upp rejält.. var är afol dagarna när man vill ha dom 🙈

Med vänlig hälsning, Manne

pareriksson:
Liten burk kostar 79,99 DKK, och stor burk kostar 149,99 DKK, kan man väl tillägga. Det går ju dessutom utmärkt att betala med sina "svenska" VIP-poäng, som med rådande växelkurs DKK/SEK är drygt 30% mer värda än vid köp i Sverige.

Gideon:

--- Citat från: Manne skrivet 08 oktober 2016 kl. 19:49 ---Ett par bitar man gärna hade bulkat upp rejält.. var är afol dagarna när man vill ha dom 🙈

--- Slut citat ---
"Ett par" bitar ja...jag kan nog se minst 10 sorter där som jag skulle kunna ta minst en mugg av utan att fundera två gånger.

--- Citat från: pareriksson skrivet 08 oktober 2016 kl. 19:53 ---Det går ju dessutom utmärkt att betala med sina "svenska" VIP-poäng, som med rådande växelkurs DKK/SEK är drygt 30% mer värda än vid köp i Sverige.

--- Slut citat ---
Blev tipsad om det efter att jag använt upp allt i julas... Men hädanefter så är mina VIP-poäng avsedda för PaB-köp i Köpenhamn ;)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion