Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Tips om prisvärt LEGO (inga auktioner)

Startat av shiftaltcmd, 04 mars 2009 kl. 18:35

Föregående ämne - Nästa ämne

prodigy

Citat från: rocketboy skrivet 06 augusti 2012 kl. 01:44
Citat från: prodigy skrivet 05 augusti 2012 kl. 16:18
Var på Lekhuset i Norrköping (Ingelstad) och där finns 10178 Motorized Walking AT-AT i lager (2 stycken finns kvar) för 1549 kr. Helt ok pris om man kollar BrickLink eller svenska nätbutikers pris.

Är spekulant på en av dom om någon kan langa   :)
Jag får skylla på att jag är lite novis i samlandet och att hjälpa andra här på forumet. Jag borde ju naturligtvis köpt de övriga så att ni kunde fått ett exemplar enklare nu när det ändå var ett bra pris på dem, men så långt tänkte jag aldrig. Jag bor själv inte i Norrköping, men jag hoppas att någon annan här inne kan hjälpa er att få tag i de sista exemplaren.

Pekblom

Citat från: prodigy skrivet 06 augusti 2012 kl. 16:07Jag får skylla på att jag är lite novis i samlandet och att hjälpa andra här på forumet. Jag borde ju naturligtvis köpt de övriga så att ni kunde fått ett exemplar enklare nu när det ändå var ett bra pris på dem, men så långt tänkte jag aldrig. Jag bor själv inte i Norrköping, men jag hoppas att någon annan här inne kan hjälpa er att få tag i de sista exemplaren.
Du gjorde ett bra jobb som talade om att det fanns något bra att köpa.  :)
Jag hoppas också att någon här får lägga vantarna på dem. Helst jag  ;) men annars någon av oss här inne.

shutter

Citat från: prodigy skrivet 05 augusti 2012 kl. 16:18
Var på Lekhuset i Norrköping (Ingelstad) och där finns 10178 Motorized Walking AT-AT i lager (2 stycken finns kvar) för 1549 kr. Helt ok pris om man kollar BrickLink eller svenska nätbutikers pris.
Såg precis att Italienska Amazon har denna kvar i lager till bra pris ;)

thompabompa

Citat från: shutter skrivet 06 augusti 2012 kl. 21:55
Citat från: prodigy skrivet 05 augusti 2012 kl. 16:18
Var på Lekhuset i Norrköping (Ingelstad) och där finns 10178 Motorized Walking AT-AT i lager (2 stycken finns kvar) för 1549 kr. Helt ok pris om man kollar BrickLink eller svenska nätbutikers pris.
Såg precis att Italienska Amazon har denna kvar i lager till bra pris ;)

Den motoriserade? Jag hittar den vanliga, men inte 10178.

Mattias

BR leksaker på eurostop i Halmstad hade 25% på allt starwars lego om man var klubbmedlem kanske är det ngn annan stans med

micke

Citat från: Mattias skrivet 08 augusti 2012 kl. 16:38
BR leksaker på eurostop i Halmstad hade 25% på allt starwars lego om man var klubbmedlem kanske är det ngn annan stans med
Såg samma sak på Torp i Uddevalla så jag tror att det är en affärskampanj
Mvh
Micke

Finns på Cuusoo som Micke

darfen


boba johan

Citat från: darfen skrivet 10 augusti 2012 kl. 07:59
Byggleksaker.se säljer serie 3, en hel box för 899:-
Men det blir ju samma pris som om man köper deras lösa för 15 kr st

darfen

Aa, men man får väl typ tre fulla serier med gubbar!

Goldmember

Lego.com (S@H) finns nu dessa båda set nr:

6873 Spider-Man's Doc Ock Ambush (499:-)
9526 Palpatine's Arrest (1099:-)

Vet någon om dessa två är exklusiva för S@H eller om de bara inte kommit till "vanliga" handeln?? Och om någon har sett dem i butik, var isåfall och till vilka priser??

/G


J. Israelsson

... och 10230 Mini Modulars har återkommit. Har inte sett dem på S@H på ett tag...

/ji
LEGO Ideas: My Neighbour Totoro

Pekblom

Citat från: Goldmember skrivet 11 augusti 2012 kl. 21:49
Lego.com (S@H) finns nu dessa båda set nr:

6873 Spider-Man's Doc Ock Ambush (499:-)
9526 Palpatine's Arrest (1099:-)

Vet någon om dessa två är exklusiva för S@H eller om de bara inte kommit till "vanliga" handeln?? Och om någon har sett dem i butik, var isåfall och till vilka priser??

/G

Br har dem tydligen..
http://www.br-leksaker.se/M%c3%a4rken/LEGO/LEGO%20HEROES%206873%20Spindelmannen%20och%20Doktor%20Octopus.aspx?id=890802&q=6873
http://www.br-leksaker.se/M%c3%a4rken/LEGO/WARS%209526%20PALPATINES%20ARREST.aspx?id=890801&vid=155100

flossfloss

Citat från: boba johan skrivet 10 augusti 2012 kl. 09:52
Citat från: darfen skrivet 10 augusti 2012 kl. 07:59
Byggleksaker.se säljer serie 3, en hel box för 899:-
Men det blir ju samma pris som om man köper deras lösa för 15 kr st

Serie 1 och 3 finns på ICA Maxi i Borlänge för 9,90st.

Skafte

Serie 1!? Det var värst. Kan någon gå dit och klämma fram en robot till den desperata mormorn som postade i bytes-tråden. Hon erbjöd ett helt gäng andra gubbar i byte...

shiftaltcmd

Behöver inte ens klämma, bara att kolla streckkoden på serie 1.
Zombien i serie 1 går för över hundralappen på bricklink.

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.