Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Tips om prisvärt LEGO (inga auktioner)

Startat av shiftaltcmd, 04 mars 2009 kl. 18:35

Föregående ämne - Nästa ämne

Entropique

 :-\
CityGross har 25% på alla leksaker denna vecka.

De var riktigt duktiga på att fylla på Lego-hyllan senast de hade en liknande kampanj kring Jul.


mordatre

Citat från: Entropique skrivet 05 september 2011 kl. 08:52
:-\
CityGross har 25% på alla leksaker denna vecka.

De var riktigt duktiga på att fylla på Lego-hyllan senast de hade en liknande kampanj kring Jul.



Inte i Borås. Var där nyss.
Vad som händer på en Legoträff stannar på en Legoträff.

Entropique

Det ska gälla i Borås, Halmstad, Jönköping och Värnamo också, men det skyltas inte alls vid hyllorna.

Det är först när man använder sin scanner, eller kommer till en kassa, som det lägre priset syns.


rocketboy

#858
Det gällde i Ytterby i alla fall - tog en tur upp dit efter jobbet idag. Fanns en del SW och PoTC, ett par PoP set , ett fåtal HP och några Power Miners. Även stora Kingdoms borgen.
//Rocketboy//

Illuwatar

Gäller i Haninge/Länna också - var där igår. Fanns en hel del att välja på.
Inget är omöjligt - det omöjliga tar bara mer tid...
http://www.illuwatar.se

Pekblom

Citat från: Entropique skrivet 05 september 2011 kl. 08:52
:-\
CityGross har 25% på alla leksaker denna vecka.
25 procent off får mig inte att impulshandla något jag inte redan gått och sneglat på ett tag.
Men i går kollade jag ändå in CityGross. Det hade Creator huset familjevillan (6754) för 450:- så det kan vara värt att gå förbi en sväng.

micke

Citat från: rocketboy skrivet 05 september 2011 kl. 20:33
Det gällde i Ytterby i alla fall - tog en tur upp dit efter jobbet idag. Fanns en del SW och PoTC, ett par PoP set , ett fåtal HP och några Power Miners. Även stora Kingdoms borgen.

Tack för tipset, tog mig dit och införskaffade lite "godsaker"
Mvh
Micke

Finns på Cuusoo som Micke

shutter

Fick precis tips av min kumpan, på 10 år, om att Jack Sparrow är bipackad nästa veckas Kalle Anka.
Nu ska här köpas lösnummer...

mordatre

Citat från: shutter skrivet 09 september 2011 kl. 23:04
Fick precis tips av min kumpan, på 10 år, om att Jack Sparrow är bipackad nästa veckas Kalle Anka.
Nu ska här köpas lösnummer...

Antar att det är någon av de polybags som redan är ute. T.ex. den här:  
Inte direkt hetast men en bra anledning att köpa Kalle Anka.
Vad som händer på en Legoträff stannar på en Legoträff.

de Gothia

när börjar kalle anka säljas under veckan? är det först under slutet alltså 15-16 september?

Kwagge

Citat från: de Gothia skrivet 10 september 2011 kl. 15:50
när börjar kalle anka säljas under veckan? är det först under slutet alltså 15-16 september?

Måndag el tisdag, beror på när de som säljer tidningen har leverans, men de flesta har det på måndagar.

Sen ska ju såklart någon plocka upp tidningarna också.. Inte alltid prio ett i alla affärer.. Utom i min såklart! ;D

de Gothia

Citat från: Kwagge skrivet 10 september 2011 kl. 16:30
Citat från: de Gothia skrivet 10 september 2011 kl. 15:50
när börjar kalle anka säljas under veckan? är det först under slutet alltså 15-16 september?

Måndag el tisdag, beror på när de som säljer tidningen har leverans, men de flesta har det på måndagar.

Sen ska ju såklart någon plocka upp tidningarna också.. Inte alltid prio ett i alla affärer.. Utom i min såklart! ;D

vad bra! då kan det nog bli nån tidning i veckan som kommer! :)

shutter

Citat från: Entropique skrivet 05 september 2011 kl. 08:52
:-\
CityGross har 25% på alla leksaker denna vecka.

Jag var på CityGross i Hyllinge i dag. En resumé

+ De var duktiga på att skylta om prissänkningen.
- De hade skyhöga ordinariepriser.
- De hade nästan ingenting kvar.
+ de hade 5 ex av hoth Wampa Cave och 5 ex av HP fam.Weaslys "Hiet".

(båda dessa set var pga de höga "ordinarei"priserna totalt ointressanta trots 25% rabatt) :(

Skrytsson

Citat från: shutter skrivet 09 september 2011 kl. 23:04
Fick precis tips av min kumpan, på 10 år, om att Jack Sparrow är bipackad nästa veckas Kalle Anka.
Nu ska här köpas lösnummer...

Hittade på Coop och i Pressbyrån det nya KA & Co-numret, nummer 37. Upptäckte till min besvikelse att det inte alls är någon Sparrow, istället medföljer en äckligt ful gul plastrobot  :-[  :(

Nu är jag besviken, shutter  :'(

Silence101

Citat från: Skrytsson skrivet 12 september 2011 kl. 13:22
Citat från: shutter skrivet 09 september 2011 kl. 23:04
Fick precis tips av min kumpan, på 10 år, om att Jack Sparrow är bipackad nästa veckas Kalle Anka.
Nu ska här köpas lösnummer...

Hittade på Coop och i Pressbyrån det nya KA & Co-numret, nummer 37. Upptäckte till min besvikelse att det inte alls är någon Sparrow, istället medföljer en äckligt ful gul plastrobot  :-[  :(

Nu är jag besviken, shutter  :'(

Jag läste nånstans att det är nog nästa nummr
It all seems so stupid, it makes me want to give up.
But why should I give up when it all seems so stupid?

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.