40% på allt atlantis på buddy i trysil. kanske nån som har vägen förbi nångång.
Lekia i Uppsala har Minifigs serie 2 för 15 kronor. Det fanns rätt många kvar orkade inte kolla upp vilka som döljdes i påsarna.
Enligt en vän på FB har BR i Nacka Forum utanför Stockholm 50% på allt lego idag, endast idag, det är ett öppningserbjudande och gäller bara dem som är med i Club BR. Hoppas detta kan glädja någon i Nacka. // S
Citat från: Sisilisko skrivet 24 mars 2011 kl. 13:23Enligt en vän på FB har BR i Nacka Forum utanför Stockholm 50% på allt lego idag, endast idag, det är ett öppningserbjudande och gäller bara dem som är med i Club BR. Hoppas detta kan glädja någon i Nacka. // SVad har de (kvar)?
Citat från: Skrytsson skrivet 24 mars 2011 kl. 14:05Citat från: Sisilisko skrivet 24 mars 2011 kl. 13:23Enligt en vän på FB har BR i Nacka Forum utanför Stockholm 50% på allt lego idag, endast idag, det är ett öppningserbjudande och gäller bara dem som är med i Club BR. Hoppas detta kan glädja någon i Nacka. // SVad har de (kvar)?Är du ute efter något speciellt? Ring butiken och fråga. Troligen drar inte köphysterin igång förrän efter kontorstid. Jag menar, de har nog tid att svara på frågor. Jag är inte medlem i club BR så jag har inget att hämta där...//S
ringde BR i Varberg, de sade "bara trelleborg de öppnar idag"on kanske glömde nacka och de andra som öppnar idag med?!
Alla minifigurer ur serie 1, 2 och 3 kostar 10 kr st på Barnens hus i Karlstad. Det finns gôrmôe kvar som vi säger i Värmland.