Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Tips om prisvärt LEGO (inga auktioner)

Startat av shiftaltcmd, 04 mars 2009 kl. 18:35

Föregående ämne - Nästa ämne

Pekblom

Trus i Luleå har AT AT Walker 8129 kvar. Tror det var 649:- eller något liknande.


Art Vandelay

Enligt annons på blocket har Lekplaneten i Solna centrum följande erbjudande:

8078 - Portal of Atlantis... 599:-
8098 - Clone Turbo Tank... 799:-

Har inte varit där men är intresserad av 8098 så jag ringde Lekplaneten i Kista galleria och de skulle ha samma pris på den.

Anders Nolberger

Sagoland i Linköping har mycket till nedsatt pris. Bland annat Atlantisporten för 499kr.

marcus

Även Barnens hus i Gävle har Portal of Atlantis för 499:- (I alla fall i lördags)

Sirre


Kwagge

Jättekul på E-center i Malmö hade 25% rabatt på ALLT i butiken. De ska flytta till Löddeköpinge.

De hade även Lego nyheterna! :) Så det blev ett 5766 Timmerstuga för 262kr med rabatten...


SuperMario

@Kwagge:
Lyckans ost! ;D Bra pris det där!

Carl T

Citat från: Kwagge skrivet 18 januari 2011 kl. 22:47
Jättekul på E-center i Malmö hade 25% rabatt på ALLT i butiken. De ska flytta till Löddeköpinge.

Åh fan, jag trodde att de hade slagit igen redan. Så bra koll hade jag.
Jag skulle nog önskat att jag bett dig köpa något där, om det inte var för att jag redan spenderat på tok för mycket den senaste tiden.
En vuxen man som bygger med LEGO? Jaha, ja.

Sirre

Lekia i Uppsala har MASSIV rea på de Lego-modeller som verkar gå ur sortimentet.

50% gäller på följande:
Alla Prince of Persia
Alla Space Police
Alla Power Miners
Alla äldre Atlantis
7674
8019
8087
8016
7749
8089
7633
samt några mindre City-set och Technic-set.

Fanns rätt mycket av alla dessa, dock färre av Star Wars- och City-setten.

Jag tänkte åka dit imorgon eller på torsdag, kanske även helgen. Skulle kunna agera mellanhand ifall det är någon som är intresserad. :)

micke

Mvh
Micke

Finns på Cuusoo som Micke

Ras 74

We meet again, at last. The circle is now complete. When I left you, I was but the learner. Now I am the master.

Pekblom

Gjorde en snabbstuds på LEKIA på vägen hem men hade ingen möjlighet att handla åt någon.
(Luleå-Solna via LEKIA) på nio och en halv timme)
Jag tyckte att det kändes ganska ut plockat så hoppas inte på förmycket.

knalltoss

Citat från: Kwagge skrivet 18 januari 2011 kl. 22:47
Jättekul på E-center i Malmö hade 25% rabatt på ALLT i butiken. De ska flytta till Löddeköpinge.

Trodde bara att det var den vid Mobilia som skulle slå igen.
Vet du när de stänger helt?
/Rikard

Skrytsson

Verkar ju alltid vara rea i Uppsala. Måste vara någon slags kartellbildning mellan butikerna i den staden.

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.