Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Tips om prisvärt LEGO (inga auktioner)

Startat av shiftaltcmd, 04 mars 2009 kl. 18:35

Föregående ämne - Nästa ämne

Skrytsson


Ras 74

Ja det gör den. I varje fall i Göteborg.

@ Studbringer: Var på TrU i Göteborg (Sisjön) precis, och alla AT-AT:s var slut där.
We meet again, at last. The circle is now complete. When I left you, I was but the learner. Now I am the master.

micke

Citat från: Ras 74 skrivet 10 januari 2011 kl. 14:32
Ja det gör den. I varje fall i Göteborg.

@ Studbringer: Var på TrU i Göteborg (Sisjön) precis, och alla AT-AT:s var slut där.

Vad hade dem för rea produkter kvar (Lego)?
Mvh
Micke

Finns på Cuusoo som Micke

Ras 74

Utplockat. Men Prince of Percia och Toy Story mest.
Ett och annat Star Wars med, men inte mycket.
We meet again, at last. The circle is now complete. When I left you, I was but the learner. Now I am the master.

studbringer

Citat från: Ras 74 skrivet 10 januari 2011 kl. 09:03
Om du inte fått något svar än Studbringer, så hojta till, så skall jag se om jag kan fixa en till dig.
Citat från: Ras 74 skrivet 10 januari 2011 kl. 14:32
Ja det gör den. I varje fall i Göteborg.

@ Studbringer: Var på TrU i Göteborg (Sisjön) precis, och alla AT-AT:s var slut där.

Ajaj... men en eloge och stort TACK för du erbjöd dig och va där å kikade iaf, hade ju gärna tagit en men klart för det finfina priset går dom nog ganska fort åt... men helt klart va omtanken mest värd ändå ;D

Kanske finns nån kvar i nån annan butik, antar att TRU är en ganska stor kedja ?

Ras 74

Inga problem!

Vi har en till TRU i Göteborg. Skall se om jag kan kolla där med.
We meet again, at last. The circle is now complete. When I left you, I was but the learner. Now I am the master.

micke

Citat från: Ras 74 skrivet 10 januari 2011 kl. 22:03
Inga problem!

Vi har en till TRU i Göteborg. Skall se om jag kan kolla där med.
Om dem inte fått in nya sedan jag var där och plockade upp dem sista så ser det mörkt ut
Mvh
Micke

Finns på Cuusoo som Micke

Ras 74

Det lär dom inte fått. Är det ett utgående set? Någon som har koll?
We meet again, at last. The circle is now complete. When I left you, I was but the learner. Now I am the master.

mordatre

Hikmet har precis fått in dem i lager så det är nog inte utgående än. Toy´s r us ensamrätt går väl ut nu kanske?
Vad som händer på en Legoträff stannar på en Legoträff.

Ras 74

Ok, så är det nog.
Men om TrU tar in dem igen har jag svårt att se att de säljer dem igen för halva priset.
Men jag blir gärna glatt överraskad. Så är det någon som kommer åka dit i dagarna, så fråga gärna
och sprid ordet här!
We meet again, at last. The circle is now complete. When I left you, I was but the learner. Now I am the master.


Skrytsson

Ja, det var en rejäl prissänkning 74,70 kr för 268 bitar = 0,28 kr/bit. Dock är lagerstatus Call to check product availability

Silence101

Kan bli drömläge snart. Lokaltidningen (Barometern) meddelar att
leksaksbutiken Oj Lek i Nybro har begärts i konkurs!!!
Ligger 3 mil från Kalmar för er som inte vet  ;)
Väntar på utförsäljningen. Meddelar när det står mer om det i tidningen.
Dreadcore och Dinskugga, vi kanske syns i kön  ;D
It all seems so stupid, it makes me want to give up.
But why should I give up when it all seems so stupid?

pacc

Villan var slut på Jättekul i Malmö, men de har fortfarande ett par creator set.
Vill man ha Alhambra, Lambourgini eller Ferrari ska man bege sig till Lund
(men villan var inte sänkt bara PoP och PM)

TrU i Malmö hade bara Toystory ingen SW, tittade länge på tåget som jag ägt och sålt.
Går det att sälja bara figurerna kanske? Kuriosa att displaytåget hade en technicbit mellan drivhjulen.

Eko:- bredvid jättekul i malmö hade plockat upp alla nya ökenseten, lite polis tror jag, en del udda nya creator samt series' 3 figs (25:-)

Swe_mckvack

Här är lite priser från jättekul i Lund:

8284 325:- (ett ex, skadad låda)
8185 425:-
8211 250:-
8169 300:-
PoP
7570 125:-
7573 550:-
7571 200:-
7569 75:-

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.