Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Tips om prisvärt LEGO (inga auktioner)

Startat av shiftaltcmd, 04 mars 2009 kl. 18:35

Föregående ämne - Nästa ämne

pacc

Nej BR och Toys'r us är olika kedjor....

Westberg

Citat från: Westberg skrivet 04 november 2010 kl. 12:27
Coop Forum hade Creator Fiery Legend 6751 (den röda draken) för 249 kr


Kanske skulle ha nämnt att det var Coop Forum i Örnsköldsvik.
Jag är inte jätteförtjust i Creator-drakarna men, men den innehåller en lightbrick och lite andra bitar som säkert skulle gå att använda till annat...

Pekblom

Citat från: Westberg skrivet 04 november 2010 kl. 12:27
Coop Forum i Örnsköldsvik.
hoppas det finns någon kvar på måndag när jag kan gå dit..

brickson

25% rea på Lego från Fredag till Söndag på Toys'r'us
En människas karaktär är en människas öde

mechamike

Gäller detta samtliga butiker eller någon specifik?
?

Tobbe Arnesson

Då kommer väl TrU ned i Hikmet/Stor & Liten-nivå.  :P
Blogg: Robotkampen

brickson

Enligt annonsen står det att man ska gå in på www toysrus och leta upp en butik nära dig så det tolkar jag som i hela landet
En människas karaktär är en människas öde

Westberg

Citat från: Pekblom skrivet 04 november 2010 kl. 14:52
Citat från: Westberg skrivet 04 november 2010 kl. 12:27
Coop Forum i Örnsköldsvik.
hoppas det finns någon kvar på måndag när jag kan gå dit..

Det fanns minst 6-7 st kvar idag och jag skulle bli förvånad om alla blir sålda innan måndag...

Skrytsson

Citat från: Tobbe Arnesson skrivet 04 november 2010 kl. 15:39
Då kommer väl TrU ned i Hikmet/Stor & Liten-nivå.  :P

Till och med bättre än så  :)

pacc

#309
De hade många Public transport i malmö, men 1099:- -> 825:- slår ju inte 75$ som de kör i USA :P :P
Undrar vad spårvagnen går för på tradera...

Sedan är ju deras T'rU lastbil redan nedsatt, man kanske kan spara ett par tior på den iaf.

- Nej det gick ju inte den är ju redan 50:- billigare då får du inte 25% = 90:- rabatten,
in med chefen ut på kontoret, kön växte, ok 90 :- istället. In med det i kassan och vips rabatt på 50:- + 25 % !!

Filbunken

I TRU reklamen som fanns i dagens metro står det 25 procent på allt lego (förutom det som redan är nedsatt).
I annonsen erbjöds även en Yoda nyckelring till de 200 första kunderna som köpte lego.

Sirre

#311
Citat från: pacc skrivet 04 november 2010 kl. 16:41
Sedan är ju deras T'rU lastbil redan nedsatt, man kanske kan spara ett par tior på den iaf.

- Nej det gick ju inte den är ju redan 50:- billigare då får du inte 25% = 90:- rabatten,
in med chefen ut på kontoret, kön växte, ok 90 :- istället. In med det i kassan och vips rabatt på 50:- + 25 % !!

Haha, inte illa! Här i Uppsala hade de tagit bort rabatten på 50kr (de hade tagit bort alla tidigare rabatter på legot) och körde istället 25% på allt. Men schysst att du fick 50kr extra avdraget, hade jag velat ha. :)

Det var för övrigt väldigt tomt i butiken i Uppsala (i morse), så det är nog ingen brådska med att det ska ta slut på lego eller yoda-nyckelringarna. :)

Edit: Jag synade mitt kvitto - tydligen gällde inte 25% på Toys'R'Us-trucken... >:(

Melmac

Jag har aldrig varit på T'rU, hur ser deras priser ut normalt sett?
Vad kostar t ex grävmaskinen, 8043 nu?

micke

Citat från: Melmac skrivet 05 november 2010 kl. 16:52
Jag har aldrig varit på T'rU, hur ser deras priser ut normalt sett?
Vad kostar t ex grävmaskinen, 8043 nu?

Den kostar 1699 kr -25%
Mvh
Micke

Finns på Cuusoo som Micke

Skrytsson

Citat från: pacc skrivet 04 november 2010 kl. 16:41
- Nej det gick ju inte den är ju redan 50:- billigare då får du inte 25% = 90:- rabatten,
in med chefen ut på kontoret, kön växte, ok 90 :- istället. In med det i kassan och vips rabatt på 50:- + 25 % !!


Hur fick du dem att gå med på det?  :P

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.