Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Tips om prisvärt LEGO (inga auktioner)

Startat av shiftaltcmd, 04 mars 2009 kl. 18:35

Föregående ämne - Nästa ämne

swestar

      Lego Star Wars General Grievou´s Starfighter kan köpas för 449:- på barnens hus i Östersund
Mina Egna Byggen flickr
Instagram

Pekblom

Citat från: Tobbe Arnesson skrivet 30 oktober 2010 kl. 00:48
Gaah, det där ville jag inte veta när jag precis köpt två 8043 för 1.400,- stycket. :/
Stor förståelse för det. Jag har också ett par dyra men dessutom med värdelösa skruvcylindrar :-(

Ras 74

Citat från: Tobbe Arnesson skrivet 30 oktober 2010 kl. 00:48Gaah, det där ville jag inte veta när jag precis köpt två 8043 för 1.400,- stycket. :/
Har du öppnat dem än, eller slarvat bort kvittot? Lämna tillbaka annars!
We meet again, at last. The circle is now complete. When I left you, I was but the learner. Now I am the master.

micke

Citat från: Pekblom skrivet 30 oktober 2010 kl. 00:25
Lekplanten solna kista danderyd

fick just lite reklam i brevöådan som jag tycker är värt att sprida.


City
7743 Polislastbil 299:-
7208 Brandstation 499:-
7239 Stor Brandbil 199:-
3182 Flygplats 699:-

Kingdoms
7948 Utpostanfall 199:-
7946 Kungens Slott 699:-

Atlantis
8075 Neptunus Bärare 399:-
8058 Havsdjupets beskyddare 129:-
8078 Atlantis Port 699:-

StarWars
7753 Pirate Tank 399:-
8096 Emperor Palpatine's Shuttle 499:-
8095 General Grievous Starfighter 399:-
8098 Clone Turbo Tank 999:-

Technic
8043 Motoriserad Grävmaskin 1099:-

Och en legoväska när man handlar för mer än 500:-

bl.a. Emperor Palpatine's Shuttle har jag väntat på skall få ett vettigt pris.


Ps är det någon i Umeå, Ö-vik, Åre, Bollnäs, Borlänge som behöver något kanske jag kan ta med mig upp något enstaka sett. Ds.

Är detta en enskild butik eller ingår den i någon kedja som kanske finns i Gbg-området. Är lite sugen på 8043:an
Mvh
Micke

Finns på Cuusoo som Micke

Pekblom

Citat från: micke skrivet 30 oktober 2010 kl. 10:27
Är detta en enskild butik eller ingår den i någon kedja som kanske finns i Gbg-området. Är lite sugen på 8043:an
Lekplaneten finns i Solna, Kista och Täby runt Stockholm. Tror inte de finns i GBG men det dyker nog upp något liknande prisermässigt där du bor.

Sirre

Jäklar vilka fina priser! Har varit sugen på 8043 länge. Typiskt att det bara är i Sthlm... :/

Undrar hur länge dessa erbjudanden gäller?

Filbunken

"Erbjudandena gäller till 31/12-10 eller så långt lagret räcker"
Lego väskan får man vid köp över 500 kr. Samma sak där, "så långt lagret räcker"

Sirre

Citat från: Filbunken skrivet 31 oktober 2010 kl. 16:33
"Erbjudandena gäller till 31/12-10 eller så långt lagret räcker"
Lego väskan får man vid köp över 500 kr. Samma sak där, "så långt lagret räcker"

Ah. Får hoppas man hinner dit innan det tar slut på grejerna...

micke

Citat från: Pekblom skrivet 30 oktober 2010 kl. 10:44
Citat från: micke skrivet 30 oktober 2010 kl. 10:27
Är detta en enskild butik eller ingår den i någon kedja som kanske finns i Gbg-området. Är lite sugen på 8043:an
Lekplaneten finns i Solna, Kista och Täby runt Stockholm. Tror inte de finns i GBG men det dyker nog upp något liknande prisermässigt där du bor.

Är det i Kista Gallerian?
Mvh
Micke

Finns på Cuusoo som Micke

Skrytsson

Citat från: micke skrivet 31 oktober 2010 kl. 17:19
Är det i Kista Gallerian?

Precis.

Ringde förresten till Solna-butiken och de sa att de har väldigt många exemplar kvar av i princip alla nedsänkta set. Tanken är att dessa ska räcka enda till julen.

shiftaltcmd

Citat från: Pekblom skrivet 30 oktober 2010 kl. 00:25
Lekplanten solna kista danderyd

fick just lite reklam i brevöådan som jag tycker är värt att sprida.


Ps är det någon i Umeå, Ö-vik, Åre, Bollnäs, Borlänge som behöver något kanske jag kan ta med mig upp något enstaka sett. Ds.

Ett PM till dig

Ras 74

@ Sirre: Be någon av Stockholms grabbarna köpa vad du vill ha och skicka över pengar.
Antingen kanske de kan hålla grejorna tills du har vägarna förbi, eller skicka.
We meet again, at last. The circle is now complete. When I left you, I was but the learner. Now I am the master.

Tobbe Arnesson

Citat från: Ras 74 skrivet 30 oktober 2010 kl. 09:52
Citat från: Tobbe Arnesson skrivet 30 oktober 2010 kl. 00:48Gaah, det där ville jag inte veta när jag precis köpt två 8043 för 1.400,- stycket. :/
Har du öppnat dem än

Har Påven en lustig hatt?  ;)
Blogg: Robotkampen

Ras 74

 ;D Vilken dum fråga! Bara glöm det (försök iaf). Det kommer alltid finnas bättre deals, och värre.
Eller att man väntar för länge på något som KANSKE kan bli billigare någonstans...
We meet again, at last. The circle is now complete. When I left you, I was but the learner. Now I am the master.

Tobbe Arnesson

Jodå, det är ju som det är och är inte det minsta missnöjd med mitt köpt (även om jag varit än nöjdare med det lägre priset).
Blogg: Robotkampen

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.