Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Space Jam 2018!

Startat av o0ger, 02 december 2018 kl. 13:47

Föregående ämne - Nästa ämne

janho

För övrigt, lycka till dig, o0ger, med dina tre bidrag!

drdoddo

Byggde ihop en liten mars-aktig bas med växthus utan någon riktig tanke kring den här tävlingen. Skulle d kunna funka tro? Det blir som en liten stad med flera domes där d finns odlingar.

o0ger

Citat från: drdoddo skrivet 17 januari 2019 kl. 21:08
Byggde ihop en liten mars-aktig bas med växthus utan någon riktig tanke kring den här tävlingen. Skulle d kunna funka tro? Det blir som en liten stad med flera domes där d finns odlingar.

Om det är microscale, annars får du bygga om den till ett labb. Har du läst om de olika kategorierna?
Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

drdoddo

Citat från: o0ger skrivet 17 januari 2019 kl. 21:45
Citat från: drdoddo skrivet 17 januari 2019 kl. 21:08
Byggde ihop en liten mars-aktig bas med växthus utan någon riktig tanke kring den här tävlingen. Skulle d kunna funka tro? Det blir som en liten stad med flera domes där d finns odlingar.

Om det är microscale, annars får du bygga om den till ett labb. Har du läst om de olika kategorierna?
D e microscale  ;) kikade lite på kategorierna å hade d inte varit för att d varit lite mycket med flytt å renovering hade jag absolut hoppat på detta mer. Blev dock även lite distraherad av att bygga till GoH challenge II å sen har jag råkat bygga en CS rover, haha! Men ska nog slänga in mitt bygge i micro-kategorin. Lycka till förresten!

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.