Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

P&B sortimentet Lego Store Köpenhamn

Startat av Kwagge, 08 oktober 2016 kl. 19:41

Föregående ämne - Nästa ämne

Kwagge

Citat från: skitkid skrivet 06 september 2018 kl. 11:56
Citat från: Kwagge skrivet 05 september 2018 kl. 21:35
Medan jag var på Mos idag så kom det två bilder på sortimentet i Köpenhamn.. jag kan lugnt säga att jag var i fel butik..

Bästa sortimentet på länge! Hoppas att detta håller sig till nästa Afolday...

Bästa på länge ja! Idag skulle de få in nya bilder så på måndag är jag lovad nya bilder på sortimentet  ;)

Kwagge

Den utlovade uppdateringen med minst två RIKTIGT fina bitar till!

Gideon

Svårt att se färgen på masonry brick, lbg?

Men oj vad fint med "kikaren" i sandgrönt!!

Pertan71

Det är aldrig för sent att ge upp.

skitkid

Fick rapport av en govän att tegelbiten är i lbg.
/skitkid

Celwin

Besökte butiken 29 oktober 2018 och kan uppdatera med att masonry brick i lbg är slut, 1x4 brick lbg är slut, bamboo leaves är slut, litet löv är också slut. Däremot hade de väldigt mycket 2x4 brick i lbg.

Med vänlig hälsning Daniel

Ozp


David-Swe

Citat från: Ozp skrivet 13 februari 2019 kl. 16:55


Väggen idag

tackar!

vad är et du visar i slutet? är det dina koppar?, tyckte jag såg bitar som inte var med på väggen?

andli

Det är slattarna. Bitar de bara har få av.
De verkar ha en hel del annat bakom med. Men ingen sammanställning :( så man måste fråga och fråga..
Synd att de sluta med plattan som vi fick sthlm att börja med inspirerade av just köpenhamn
I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it.

David-Swe

Hej

Efter att ha besökt Lego PaB Köpenhamn förra helgen så erbjöd sig en i personen att skicka uppdateringar löpande till mig.

Detta tycker jag är jätte snällt av dem och jag lova att posta uppdateringar här för alla att ta del av.

här kommer den första:

bitarna är tillgängliga från och med i går.



Kwagge

Här är hela sortimentet just nu..

andli

Konstigt, inga 1x2x2 trans clear panel kvar...  8)
I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it.


Kwagge

Finns en FB grupp nu som har "koll" på väggarna i Billund, Köpenhamn samt Kastrup..

https://www.facebook.com/groups/2312043149016777/

Kwagge

Dags att uppdatera här lite!

JA! Man kan köpa bitar på väggen nu igen i Köpenhamn. Det är ett test och endast där just nu.

Det är lite som när man köpte sitt lösviktsgodis förr i tiden, dvs man stod och pekade o någon bakom disken la det i sin påse. Så är det nu under testen nu med. Du pekar på en platta o de i affären fyller din mugg till dig... o nä, de packar inte de så bra som vi kan  ;)

Bild på plattan så ni vet vad som finns kommer senare ikväll..

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.