Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

[MOC] Brickheadz Inzide Halloween

Startat av klosskillen, 08 oktober 2018 kl. 22:04

Föregående ämne - Nästa ämne

klosskillen

En ny liten lek på Brickheadz-tema. Kanske litet tidigt ute, men när det ändå blev färdigt tänkte jag att det är lika bra att lägga ut det till allmän beskådan. :) En nyhet jämfört med mitt förra Brickheadz Inzide är att jag denna gång placerat en minifigur (nåja, ett skelett men det går ju att byta ut mot något med mer plast på benen) i en Brickheadz av vanlig storlek. Funderar på om TLG någon gång slagits av denna tanke och i så fall dissat den... :D



Brickheadz Inzide Halloween Cover by Henrik Jansson, on Flickr



Brickheadz Inzide Halloween by Henrik Jansson, on Flickr



Brickheadz Inzide Halloween Backside by Henrik Jansson, on Flickr

Och på Ideas: https://ideas.lego.com/projects/a926dcc8-a437-42b4-b00c-cb223ffb0b7b/comments_tab#content_nav_tabs

Anders67

Kul att se ett till bygge på denna idé, pumpagubben är riktigt bra!

Sollan

Gilla! Färgerna på pumpagubben är väldigt bra balanserade, det blir inte rörigt trots de olika nyanserna

klosskillen

CitatKul att se ett till bygge på denna idé, pumpagubben är riktigt bra!

Tack, den var ganska spontant ihopslängd så jag visste inte riktigt vad jag skulle tycka om resultatet.  :)

klosskillen

CitatGilla! Färgerna på pumpagubben är väldigt bra balanserade, det blir inte rörigt trots de olika nyanserna

Tackar! Hade först mer tan i bygget då jag jobbade i LDD. Men när jag sedan renderade i Studio såg det betydligt ljusare ut vilket jag inte var nöjd med. Efter att min sambo fungerat som smakråd landade jag i denna blandning av nyanser. (Kan ju bara hoppas att i alla fall några av dem finns i plastbitar av rätt form ;).)


klosskillen

CitatCoolt och tilltalande!

Tack så mycket!

BlueBuilder

Kul idé men framför allt är pumpan helt underbar!!!

klosskillen

CitatKul idé men framför allt är pumpan helt underbar!!!

Tack så mycket! Känner mig ödmjuk inför den delade Månadens MOC med tanke på det andra byggets fantastiska kvalitet!

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.