Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Vad byggde du med LEGO idag? (ej officiella set)

Startat av sweMezza, 19 augusti 2010 kl. 01:28

Föregående ämne - Nästa ämne

Teabox

Citat från: Peewit skrivet 25 juli 2011 kl. 16:43
Byggde 7188 idag, med en liten men i mitt tycke nödvändig ändring...

Hey, de tapeterna har jag också :P

Pekblom

Hälsningar från Turkiet .
Jag hade med mig lite lego om ett nödläge skulle uppstå som nu, 40grader i skuggan.
leker med bitarna till en . rätt kul fisk :-)

knalltoss

Efter att inte ha byggt något på länge byggde jag ihop (och spelade) som jag köpte innan idag.
Ett helt ok spel fast jag förespråkar nog .

Fast för 124kr kunde jag inte låta bli att köpa det. Bra bitar är det ju med iaf!
/Rikard

shutter


Wuntin

Hämtade nyligen barndomssamlingen hos mina föräldrar. Planen var att bygga allt iaf en gång, men det har mest blivit sorterande. Det verkar som jag missade en kartong - har inte sett en enda slope och knappt några bricks större än 2x3  :-[

Hittills utsorterat:
Camouflaged Outpost
Robot Command Center
Guarded Inn
Castle
Fire Station
Twin-Arm Launcher
...samt en handfull små Fabuland-sets.

Lite letande på BrickLink säger mig att morgondagens projekt blir:
Armor Shop
Blacksmith Shop
Siege Tower
Sterling Boeing 727
Star Fleet Voyager

swestar

Har byggt vidare på mitt lilla diorama med ett Apokalyps tema, lite motorväg och ruin bygge har gjorts ikväll. :)
Mina Egna Byggen flickr
Instagram

Kwagge

Byggde när barnen hade lagt sig...

Trevligt hus MEN det man saknar är lite inredning!

Huset kommer att passa perfekt med de andra Creator husen i min stad.. Börjar bli ett riktigt Villa område!


swestar

Håller på att bygga ett lusthus efterliknande det som finns i set Winter Village Postoffice, men lite mer japansk inspirerat.
Mina Egna Byggen flickr
Instagram

Teabox

Ett litet snabbt bygge :)

Wrrraaa!!!

Skafte

Satte ihop 650 och 650 till ett halvmeter högt torn. Få se vad det blir av det...


Eva

Har byggt Creator 4954 och påbörjat en moc i samma stil.

Illuwatar

Byggde färdigt (i går kväll egentligen) en köpt begagnad på BL. Den skulle vara i bra skick, men dom glömde att rengöra bitarna innan setet skickades... :P  Så den kommer att rivas och alla bitar ska tvättas. Och alla dessa friktions-pins - de ska bytas till nya. De som följde med är av någon gammal sort som är hopplöst jobbiga - känns som hålen i technic-bitarna är för små eller något. Man får inte det distinkta klicket, det är bara trögt.
Inget är omöjligt - det omöjliga tar bara mer tid...
http://www.illuwatar.se

shutter

Jag ville testa lite ny teknik och utmanade mig själv med att bygga mitt smeknamn...


.

de Gothia

snyggt shutter! :)

man kanske får börja snotta mer framöver...

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.