Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Kloss på Kloss 2018 - Legoutställning i Hässleholm

Startat av Ozp, 09 augusti 2018 kl. 10:44

Föregående ämne - Nästa ämne

Ihoplänkade händelser

Ozp



18-19 augusti är det återigen dags för utställning på Modelljärnvägsföreningen i Hässleholm.

Utställningen är öppen 10-16 både lördag och söndag

Missa inte chansen att se fantastiska egenbyggda modeller av LEGO®.
Försäljning av LEGO® direkt från medlemmarna.
Bygghörna.

https://www.facebook.com/events/1877260655628127/

Välkommen

Mattias80


Jesperrydhog


mortil

Väldigt trevlig utställning och avslut av ledigheten.

Även lördagkvällen va otroligt trevlig :)
Lego är avkoppling.

Technic är livet.

hmd007

Tack för trevlig utställning och många Legosnack, inte minst
Höjdpunkten på helgen hemma hos Manne. Tack Tack.

Mullemannen och undertecknad har en "plan" för nästa års utställning!

Anders67

Mycket bra och trevligt event. Tack till alla som var med och särskillt till er som gjort det till ett av de bästa eventen som jag deltagit i! Hoppas det blir repris nästa år!

CopMike

Hemma igen efter ett bra event och helg! Bra arrangerat och trevligt umgänge både under öppettiderna & lördagskvällen :D! Nästa år kommer jag gärna tillbaks!

pareriksson

Kan bara instämma i hyllningskören. Min tågtokiga treåring ger dessutom högsta betyg till eventsetet!

Betweenbrickwalls

Jag säger detsamma: supertrevligt event på alla sätt! Proffsigt ordnat, trevliga människor, bra lokal, kul variation på byggena 🙂 Ett härligt gäng!
Instagram: @betweenbrickwalls

Flickr: https://www.flickr.com/photos/149907857@N08/

Carl T

Jag kan bara stämma in i hyllningskören. Det var skönt att kunna komma innan och ställa upp i lugn och ro, lokalen var utmärkt (bland annat för att det var bra bord), mängden korv och fika vi blev bjudna på var alldeles lagom, besökarna var intresserade och kunde gå lugnt och titta, det fungerade bra trots avsaknad av avspärrningar (även om några träd petades omkull), försäljningen flöt smidigt (och gav mig mer utrymme hemma!), kul att ha eventset även för ett mindre event, öppettiderna funkade bra, det gick ovanligt snabbt och smidigt att packa ihop, och sist men inte minst så var sällskapet väldigt trevligt (särskilt på lördagskvällen hos Manne)!

Luften i lokalen hade kunnat vara bättre men blev det också på söndagen när en port fick stå öppen.
En vuxen man som bygger med LEGO? Jaha, ja.

KallEl75

Citat från: pareriksson skrivet 19 augusti 2018 kl. 22:48
Kan bara instämma i hyllningskören. Min tågtokiga treåring ger dessutom högsta betyg till eventsetet!

Helt rätt att tidigt indoktrinera barnen så de hittar rätt i den musikaliska djungeln som råder. :)

pareriksson

Citat från: KallEl75 skrivet 20 augusti 2018 kl. 13:49
Citat från: pareriksson skrivet 19 augusti 2018 kl. 22:48
Kan bara instämma i hyllningskören. Min tågtokiga treåring ger dessutom högsta betyg till eventsetet!

Helt rätt att tidigt indoktrinera barnen så de hittar rätt i den musikaliska djungeln som råder. :)
Jag börjar helt ärligt bli väldigt less på Trans Europe Express...

Manne

Även jag får dra iväg ett inlägg här då... jag tycker eventet som sådant är grymt bra på alla sätt o ser positiva egenskaper med platsen , lokalen , lasta på/av osv men framförallt alla härliga AFOLs som dök upp o gjorde detta event till något extra.. helt fantastisk sammanhållning egentligen när man tänker efter.

Slänger en stor guldstjärna på Ozp.

Med Vänlig Hälsning Manne 
Nybörjare igen som gärna bygger med plast..
Mannesalt, on Flickr

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.