Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

[MOC] Escher-slott

Startat av erik1107, 28 juli 2018 kl. 12:05

Föregående ämne - Nästa ämne

erik1107

Hej!
Det var länge sedan jag postade något senast. Jobbet och livet har satt legobyggandet på undantag men dessutom måste jag säga att jag hade alldeles för stora ambitioner med detta projekt. När jag satte igång för flera år sedan var jag aktiv här på forumet och inspirerad av alla fantatiska byggen men jag körde fast och det blev stående halvfärdigt och dammsamlande. Jag lyckades inte dekorera det så jag blev nöjd och egentligen hade jag velat ha en bättre inramning av något slag men inga visioner klickade. Det har varit som ett ok av prestationsångest och missnöjdhet men med tiden har det mognat fram en acceptans för att detta aldrig kommer bli så bra som jag hade tänkt. Slutligen bestämde jag mig för att göra det färdigt och fota så att jag äntligen kan riva det och lägga det bakom mig.

Härmed postar jag några bilder för det var ändå för att bidra till detta forums fantastiska skapelser som jag drog igång projektet. Bygget är inspirerat av M. C. Eschers konst.



Anders67


Teabox


o0ger

#3
Det är riktigt coolt. Jag försöker fatta hur du har byggt  :o

Edit: aha, nu fattar jag  ;)
Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.