Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

LEGO i media (samlingstråd)

Startat av Nextuz, 23 januari 2009 kl. 18:37

Föregående ämne - Nästa ämne

Silence101

It all seems so stupid, it makes me want to give up.
But why should I give up when it all seems so stupid?

Stigge72

#616
Hur många gånger har man inte Jeremy Clarkson stå och säga vad somliga säger om The Stig... Nu vet vi att somligt är sant iaf. :)

Och att han är rädd för Etzel... ;)

"Det bästa med att vara vuxen är att man inte längre behöver smyga med sin barnslighet." Så bra sagt!

mechamike



Lego bro.. klicka på bilden för att läsa mer!
?

Skafte

Citat från: mechamike skrivet 19 oktober 2012 kl. 08:48

Lego bro.. klicka på bilden för att läsa mer!

Har för mig att jag länkat till den förut. Men fin är den!  :)

mechamike

Sorry.. måste missat den då.. (eller är mitt minne kort) men som sagt den tål att tittas på..
?

Nextuz

Citat från: mordatre skrivet 14 oktober 2012 kl. 08:32
Citat från: lindyhep skrivet 13 oktober 2012 kl. 18:10
Citat från: o0ger skrivet 13 oktober 2012 kl. 17:04
Såg på Skavlan i fredags och blev glatt överraskad då både Alexander Ryback och Anne Holt visade sig vara legobyggare. Alexander fick förklara sin "barnsliga" hobby för Fredrik och han klarade sig mycket bra. Han fick också hjälp av Anne Holt som sa att hon också bygger samt att hon önskar sig "hippiebussen" i födelsedagspresent. Kan inte fylla på med detaljer just nu men någon annan vänlig själ kanske kan länka till ett klipp. Borde finnas på SVT Play.

Såg inte själv men testar att länka så jag kommer ihåg att kolla senare: http://www.svtplay.se/video/350603/del-6-av-12

Spola fram till 32:00 i klippet. Tycker han klarar sig bra även om Skavlan och publiken skrattar när han nämner sitt intresse.

Borde vi inte ha dragit iväg ett mail till SVT om att Skavlan får kamma sig o komma in i verkligheten lite.. :P

Stigge72

Citat från: Nextuz skrivet 19 oktober 2012 kl. 21:27
Citat från: mordatre skrivet 14 oktober 2012 kl. 08:32
Citat från: lindyhep skrivet 13 oktober 2012 kl. 18:10
Citat från: o0ger skrivet 13 oktober 2012 kl. 17:04
Såg på Skavlan i fredags och blev glatt överraskad då både Alexander Ryback och Anne Holt visade sig vara legobyggare. Alexander fick förklara sin "barnsliga" hobby för Fredrik och han klarade sig mycket bra. Han fick också hjälp av Anne Holt som sa att hon också bygger samt att hon önskar sig "hippiebussen" i födelsedagspresent. Kan inte fylla på med detaljer just nu men någon annan vänlig själ kanske kan länka till ett klipp. Borde finnas på SVT Play.

Såg inte själv men testar att länka så jag kommer ihåg att kolla senare: http://www.svtplay.se/video/350603/del-6-av-12

Spola fram till 32:00 i klippet. Tycker han klarar sig bra även om Skavlan och publiken skrattar när han nämner sitt intresse.

Borde vi inte ha dragit iväg ett mail till SVT om att Skavlan får kamma sig o komma in i verkligheten lite.. :P
Eller ett par till norrbaggarna i fråga, och erbjuda dem medlemskap i vår eminenta gemenskap?
Vi har ju redan några internationella medlemmar.


Ras 74

Coolt! Vi har blivit omnämnda där förrut väl?
We meet again, at last. The circle is now complete. When I left you, I was but the learner. Now I am the master.

Odidoma

Citat från: Ras 74 skrivet 24 oktober 2012 kl. 19:06
Coolt! Vi har blivit omnämnda där förrut väl?
Ingen aning men det är en sida jag är inne på ofta så det gjorde mig genuint glad!

Mirandir

Citat från: Ras 74 skrivet 24 oktober 2012 kl. 19:06
Coolt! Vi har blivit omnämnda där förrut väl?

Om jag inte missminner mig helt så skrev de om byget av sverigekartan.
Legobloggen: http://legobloggen.com

Ras 74

Så kan det ha varit ja.
Ganska säker på att det var det jag tänkte på nu när du sa det Mirandir.
We meet again, at last. The circle is now complete. When I left you, I was but the learner. Now I am the master.


Anders Nolberger

Från Feber
Citattack Mats

Vem kan denne Mats vara tro?

andreas E


LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.