Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Vad byggde du med LEGO idag? (ej officiella set)

Startat av sweMezza, 19 augusti 2010 kl. 01:28

Föregående ämne - Nästa ämne

mechamike

Tycker gott du kan skapa en egen tråd kring din Sandcrawler Moc, posta lite fler bilder och låta oss följa bygget från "Ax till limpa".
?

Gordonblixt

Citat från: uno-run skrivet 14 augusti 2011 kl. 20:15
idag kämpade jag med motorn. någon med star wars kunskap som kan ge mig godkänt?
Ser riktigt snyggt ut måste jag säga! Motorer osv är alltid det svåraste i byggen.

Har fortsatt bygga på mitt slott i LDD:

Ska fixa tornet och göra den lite mindre.

swestar

Citat från: mechamike skrivet 15 augusti 2011 kl. 12:59
Tycker gott du kan skapa en egen tråd kring din Sandcrawler Moc, posta lite fler bilder och låta oss följa bygget från "Ax till limpa".

Håller fullständigt med  ;D
Mina Egna Byggen flickr
Instagram

uno-run

tack för alla positiva kommentarer  :)
jag startar en egen tråd...

swestar

#814
Byggde en egen version av lusthuset i set i helgen, blev lite orientalisk inspirerat utseende. Så idag blev jag ju tvungen att bygga en liten park till den ;D
Mina Egna Byggen flickr
Instagram

micke

Citat från: swestar skrivet 15 augusti 2011 kl. 23:55
Byggde en egen version av lusthuset i set i helgen, blev lite orientalisk inspirerat utseende. Så idag blev jag ju tvungen att bygge en liten park till den ;D

Bilder !
Mvh
Micke

Finns på Cuusoo som Micke

Ras 74

Citat från: swestar skrivet 15 augusti 2011 kl. 23:55Byggde en egen version av lusthuset i set i helgen, blev lite orientalisk inspirerat utseende. Så idag blev jag ju tvungen att bygge en liten park till den ;D

Jag kan bara hålla med Micke, Bilder! Ditt bygge låter helt klart intressant.
We meet again, at last. The circle is now complete. When I left you, I was but the learner. Now I am the master.

Stigge72

Citat från: Gordonblixt skrivet 15 augusti 2011 kl. 17:06
Har fortsatt bygga på mitt slott i LDD:

Ska fixa tornet och göra den lite mindre.
Ser ut att bli riktigt snyggt.

Citat från: Ras 74 skrivet 16 augusti 2011 kl. 08:23
Citat från: swestar skrivet 15 augusti 2011 kl. 23:55Byggde en egen version av lusthuset i set i helgen, blev lite orientalisk inspirerat utseende. Så idag blev jag ju tvungen att bygge en liten park till den ;D

Jag kan bara hålla med Micke, Bilder! Ditt bygge låter helt klart intressant.
+1


swestar

slängde ihop en vagn idag till mitt lilla orientalisk inspirerande diorama
Mina Egna Byggen flickr
Instagram

mechamike

Byggde ihop larvfötter av lugbulk gummibitarna...
?

Pekblom

Öppnade just tre stycken 8086 Droid Tri-Fighter för att se om en idé jag haft en tid fungerar. I princip en tre gånger så stor Tri-Fighter.

insurrection

En SNOT-mur med bröstvärn utifrån 2x4 tilesen från bulk-köpet. Hittar jag en teknik jag blir nöjd med ska det nog bli en liten borg av det hela...

Nu kommer också insikterna: "varför köpte jag inte dubbelt så mycket av det här?" resp "vad ska jag med dom andra 60 av det här?"  ;D

Mirandir

Byggde en utan att ens överväga att göra en recension. Jag kan vänja mig vid det... :)
Legobloggen: http://legobloggen.com

Barbaroux

Har precis byggt klart Skeleton Tower, .

Det intressanta är egentligen inte vad jag byggt utan var jag byggde någonstans. Min fru tyckte nämligen att jag nu nått en ny lägstanivå och var tvungen att dokumentera med kameran. Jag satt nämligen inne på golvet i badrummet mellan badkaret och toalettstolen.

Anledningen är att jag hade tvättat lite lego och lagt ut det på en handduk i badrummet för att torka. Tycker legot torkar snabbast på klinkersgolvet med golvvärme. Nu är det bara gästtoaletten och tvättstugan jag inte provat  ;D.

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.