Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Vad köpte du för LEGO idag?

Startat av sweMezza, 08 juni 2010 kl. 23:29

Föregående ämne - Nästa ämne

Skrytsson

Vad handlade ni för grejer på eventet då?

Myko

För mig blev det Harry Potter The Burrow, Star Wars AT-AT och 6 minifigurer i serie 3.

Skafte

The Burrow
Sonic Boom
Offroad Power

Dessutom fick vi tio (!) Collectible Minifigs (2+2+4+3 från respektive serie) och en MiniRepublic Attack Cruiser. Och de flesta vann något i tävlingen, jag fick ett Hogwarts.

sweMezza

Citat från: Skrytsson skrivet 28 mars 2011 kl. 21:10
Vad handlade ni för grejer på eventet då?

2 x The Burrow
1 x Sonic Boom
1 x Woody's Roundup!
1 x 3842 Lunar Command (de hade 50% på alla LEGO-spel men hade inte så många olika)


Köpte annars idag 40 st då shop@home har de i lager igen för 11,85 kr. Bra pris för 85 bitar varav flera är väldigt användbara (bl.a. alla gröna bitar).

Dreadcore

Gjorde mitt hittills mest misslyckade Minifig S3 köp idag, passade på att köpa fyra st när jag ändå var på Maxi och storhandlade. En tennistjej och en alien i de första två, helt ok ändå. Men sen var det racingförare i BÅDA de andra två, så jag sitter just nu med tre st. Visst, har användning för håret, visiret och huvudet. Får ta och börja bygga City bara för att :P

Illuwatar

Blev en beställning på engelska Amazon - kunde inte motstå detta efter tipsen här om Prince of Persia-set till nedsatt pris. En st och en blev det... lite annorlunda set jämfört med vad jag brukar föredra, men med bra pris och mycket/många bra bitar kunde jag inte låta bli...
Inget är omöjligt - det omöjliga tar bara mer tid...
http://www.illuwatar.se

micke

Mvh
Micke

Finns på Cuusoo som Micke

Skrytsson

Bricklink är nere för underhåll  :'(

Illuwatar

Får väl bygga lite så länge som tröst...?  ;)

[tur jag hann betala återstående ordrar innan detta - ibland är inte säljarna så snabba]
Inget är omöjligt - det omöjliga tar bara mer tid...
http://www.illuwatar.se

Mirandir

Citat från: Skrytsson skrivet 29 mars 2011 kl. 14:50
Bricklink är nere för underhåll  :'(

Och jag som fått löningen idag... Whrooooouuuuagghh!! *svåra abstinenssymptom*  ;D

Men som tur var så skall väl inte sån där  "Down for maintainance" vara i mer än någon enstaka timme utifall det inte är nått som gått riktigt åt tjottabalongen...
Legobloggen: http://legobloggen.com

Skrytsson

Citat från: Mirandir skrivet 29 mars 2011 kl. 15:34
Citat från: Skrytsson skrivet 29 mars 2011 kl. 14:50
Bricklink är nere för underhåll  :'(

Och jag som fått löningen idag... Whrooooouuuuagghh!! *svåra abstinenssymptom*  ;D

Men som tur var så skall väl inte sån där  "Down for maintainance" vara i mer än någon enstaka timme utifall det inte är nått som gått riktigt åt tjottabalongen...

Sidan och alla dess funktioner är uppe igen. Så som tur var, var det bara kortvarigt  :)

Etzel

En blev det för mig på eventet. Och idag blev det 2 BL-ordrar.
Är sugen på en Battle of Alamut från Amazon också men vet inte riktigt om det blir en sådan också.

NielsG

Fik hem min beställning på och från Amazon UK idag.

La beställningen i torsdags... super snabbt m.a.o...

tellblom

Satt och moddade ihop en CC-Polisstation som passar till som jag köpte när Göteborgseventet var nere i Kungsbacka.

Så det blev 12 BL beställningar för att få ihop till de tre möblerade våningarna.....

/Martin

Skrytsson

Citat från: NielsG skrivet 30 mars 2011 kl. 17:27
Fik hem min beställning på och från Amazon UK idag.

La beställningen i torsdags... super snabbt m.a.o...

Varför tar det 6-7 arbetsdagar varje gång jag lägger en Amazon-order?   ???

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.