Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Vad köpte du för LEGO idag?

Startat av sweMezza, 08 juni 2010 kl. 23:29

Föregående ämne - Nästa ämne

Etzel

Ja, de är väldigt bra tycker jag med, har 5 stycken nu och planerar skaffa fler så fort jag kommit på var jag ska ställa dem.


insurrection

Citat från: AndersI skrivet 30 november 2010 kl. 09:42
Den ser precis likadan ut som de jag köpte på Clas Ohlsson för 99:- (senare 130:-). Jag har sju stycken nu :-)   Funkar jättebra för mig.
Citat från: Etzel skrivet 30 november 2010 kl. 12:57
Ja, de är väldigt bra tycker jag med, har 5 stycken nu och planerar skaffa fler så fort jag kommit på var jag ska ställa dem.
Hehe, det känns betryggande att höra, typ "jag valde rätt"  ;)

Citat från: martin_p skrivet 30 november 2010 kl. 22:42
http://www.tradera.com/LEGORIDARE-auktion_180401_122734328

Behövde komplettera lite till min 6080 :)
Vilket fynd till det priset! (brukar räkna på 10:- gubbe som någon sorts snittpris när jag försöker värdera hur mycket man jag vill ge för en auktion, dessutom en högaffel och ett gäng sköldar som brukar kosta endel på bricklink), antar att det inte blev någon vidare budgivning pga. säljarens klantiga namngivning...

Skafte

Två spartaner och mitt dussin är komplett. Vet inte varför jag tyckte jag behöver 12, men det är en bra siffra. Snart kommer serie 3  ::)

martin_p


Citat från: martin_p skrivet 30 november 2010 kl. 22:42
http://www.tradera.com/LEGORIDARE-auktion_180401_122734328

Behövde komplettera lite till min 6080 :)
Vilket fynd till det priset! (brukar räkna på 10:- gubbe som någon sorts snittpris när jag försöker värdera hur mycket man jag vill ge för en auktion, dessutom en högaffel och ett gäng sköldar som brukar kosta endel på bricklink), antar att det inte blev någon vidare budgivning pga. säljarens klantiga namngivning...
[/quote]

Tyckte också det blev ett bra pris. Det är nog som du säger, namnsättningen gjorde det svårt för folk att hitta auktionen. Men jag ska inte klaga :)

Olsson

Köpte en Hoth Wampa Cave och en RC bil 8183 som grabben ska få till jul!
Såg att det var rea på City Gross men priserna verkade höjda innan, så Wampa kostade 579 eller 463 efter rabatten. Bara 36 kronor billigare än på Lekhuset som är väldigt prisvärda!



mechamike

2 st 4840 The Burrow , som partspack utan minifigurer på BL.. :)
?

Gurami

Köpte Portal of atlantis i julklapp till mig själv =D 700 kr.
Får se om man kan hålla sig till julafton.
If you can dream it, you can achive it!

Peewit

Jag disputerade idag och  jobbarkompissarna hade samlat ihop ihop till en present till mig: En 10178 motoriserad AT-AT walker.. Behöver jag säga att jag blev minsta sagt glatt överraskad över presenten  ;D ;D

Erik

Citat från: Peewit skrivet 02 december 2010 kl. 19:40
Jag disputerade idag och  jobbarkompissarna hade samlat ihop ihop till en present till mig: En 10178 motoriserad AT-AT walker.. Behöver jag säga att jag blev minsta sagt glatt överraskad över presenten  ;D ;D

Stort grattis!

Till disputationen alltså, sedan förstår jag att presenten inte gjorde dagen sämre...  ;)


Fredrik

Citat från: mechamike skrivet 02 december 2010 kl. 16:05
2 st 4840 The Burrow , som partspack utan minifigurer på BL.. :)
Hur mycket kostade dem?

Tobbe Arnesson

Blogg: Robotkampen

martin_p

Beställde precis en massa (~300) delar till en 6085 från Bricklink. Har haft delar till en länge nu så det var hög tid.

http://www.brickset.com/detail/?Set=6085-1

Kanske Legos vackraste set någonsin! :)

mechamike

Citat från: Fredrik skrivet 02 december 2010 kl. 21:21
Citat från: mechamike skrivet 02 december 2010 kl. 16:05
2 st 4840 The Burrow , som partspack utan minifigurer på BL.. :)
Hur mycket kostade dem?

2st a US $39.97   US $79.94
?

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.