Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Bra länkar till belysning

Startat av mullemannen, 11 november 2018 kl. 15:17

Föregående ämne - Nästa ämne

mullemannen

Mvh

Mullemannen

Magnusengstrom


andli

Tänk på att kontrollera produkter direktimporterade till EU också följer gällande direktiv så ni inte eldar upp er dyrbara LEGO samling eller än värre dör av strömgenomgång.
Hushållsel ÄR dödlig oberoende av vad solbrända doktorer på TV4 säger...
I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it.

Kwagge

Citat från: andli skrivet 12 november 2018 kl. 08:27
Hushållsel ÄR dödlig oberoende av vad solbrända doktorer på TV4 säger...

Fake News  ;)

pehter aka ibbe

Citat från: andli skrivet 12 november 2018 kl. 08:27
Tänk på att kontrollera produkter direktimporterade till EU också följer gällande direktiv så ni inte eldar upp er dyrbara LEGO samling eller än värre dör av strömgenomgång.
Hushållsel ÄR dödlig oberoende av vad solbrända doktorer på TV4 säger...

Två enkla regler så är det inget problem:
Köp inga 230V-grejer från Kina, gäller även noname-saker från diverse samlingsidor på svenska.
Släng alla 230V laddare/eladaptrar som medföljer produkter från Kina. Finns vettiga på Clasohlson/Kjell/Biltema för inte så stor summa pengar.


Instruktioner till en del av mina byggen.   Flickr

Myko

Jag städade upp förstaposten och gav den till mullemannen så han lätt kan lägga till nya länkar i trådens topp. Lordflintstones inlägg fick stryka på foten, men jag tror han överlever det. :)

mvh
Swebrick moderator

mullemannen

Citat från: Myko skrivet 12 november 2018 kl. 13:25
Jag städade upp förstaposten och gav den till mullemannen så han lätt kan lägga till nya länkar i trådens topp. Lordflintstones inlägg fick stryka på foten, men jag tror han överlever det. :)

mvh
Swebrick moderator

tack!
Mvh

Mullemannen

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.