Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Tips om prisvärt LEGO (inga auktioner)

Startat av shiftaltcmd, 04 mars 2009 kl. 18:35

Föregående ämne - Nästa ämne

Ras 74

Citat från: cesaer skrivet 24 november 2010 kl. 11:37som gekås räv kan jag tipsa om:

gå in via kassorna (oftast enklast via kassa 1-10 om jag inte minns fel) ta inte med kundvagn. Gå sedan rakt ner mot legot.

betala via snabbkassa eller kassa 1-2-3-4-5, de brukar generellt vara snabbast.

ta inte med kärringen-då blir du kvar i timmar.

HAHAHA! Antar att hon inte läser på forumet här  ;D
We meet again, at last. The circle is now complete. When I left you, I was but the learner. Now I am the master.


Fredrik

Citat från: cesaer skrivet 24 november 2010 kl. 11:37
som gekås räv kan jag tipsa om:

gå in via kassorna (oftast enklast via kassa 1-10 om jag inte minns fel) ta inte med kundvagn. Gå sedan rakt ner mot legot.

betala via snabbkassa eller kassa 1-2-3-4-5, de brukar generellt vara snabbast.

ta inte med kärringen-då blir du kvar i timmar.


Hehe, tack för tipsen! Blir att printa ut och ta med ifall jag åker dit någon gång

de Gothia

#348
lego själva har på hemsidan detta meddelande

Take advantage of "Brick" Friday Weekend savings with our best free shipping offer ever - FREE standard shipping on orders of $49 or more. Get 10% off orders of $149 or more, plus new sales and deals every day. Don't miss out, these savings are only valid November 26 - 29!

synd att man inte har legokassa detta år.. :(

edit: såg nu detta! :( Offer valid only in the United States and Canada

Erik

Det finns billigt Lego på Netto från och med 29/11. Från deras reklamblad på www.netto.se

7641 Kvarteret 349 kr
7942 Brandchefens räddningsbil 89 kr
3178 Sjöflygplan 89 kr
8017 Darth Vader's TIE-fighter 299 kr
8085 Freeco Speeder 249 kr
8093 Plo Koons Starfighter 249 kr
8083 Rebel Trooper Battle Pack 99 kr
8084 Snowtrooper Battle Pack 99 kr


andreas E

Leksaksaffären här i Karlshamn har tag 3 betala för 2 just nu.
Har bland annat några lådor med Ferrari 1:8 och 1:10 kvar.

Sommer

På Leksakslandet i Kungsmässan i Kungsbacka hittade jag Portal of Atlantis (8078) för 575:- De hade tre kvar efter att jag hade varit där :)


Olsson

Kvarteret på Netto verkar ju prisvärt.
Fast battlepacken 99kr är standard på Lekhuset i Norrköping.

Westberg

Citat från: Olsson skrivet 01 december 2010 kl. 16:38
Kvarteret på Netto verkar ju prisvärt.
Fast battlepacken 99kr är standard på Lekhuset i Norrköping.

Leklust i Örnsköldsvik säljer också Kvarteret för 349kr.

de Gothia

Citat från: Olsson skrivet 01 december 2010 kl. 16:38
Kvarteret på Netto verkar ju prisvärt.
Fast battlepacken 99kr är standard på Lekhuset i Norrköping.

antar att bp du hänvisar till är sw o inte kingdoms?  :'(

Gurami

Vi har en affär här i skåne ( hässleholm) som heter Nisses. Vet inte om den finns på några andra ställen. Men där har de en massa lego billigt. Även gammalt lego :P

tex 7664 tie crawler, 7659 imperial landing craft, och ett stort creator sett som jag inte vet nummer/namn på. Är en stor bilfärja iaf.
If you can dream it, you can achive it!

Ras 74

Citat från: Gurami skrivet 02 december 2010 kl. 18:007659 imperial landing craft

Kan du kolla upp vad den kostar? Jag kan klart vara intresserad av en.
We meet again, at last. The circle is now complete. When I left you, I was but the learner. Now I am the master.

Skrytsson

Citat från: Gurami skrivet 02 december 2010 kl. 18:00
Vi har en affär här i skåne ( hässleholm) som heter Nisses. Vet inte om den finns på några andra ställen. Men där har de en massa lego billigt. Även gammalt lego :P

tex 7664 tie crawler, 7659 imperial landing craft, och ett stort creator sett som jag inte vet nummer/namn på. Är en stor bilfärja iaf.

Något Indiana Jones-lego kvar? (Denna fråga är dum, men jag ställer den ändå: Batman-lego?)

Gurami

Något Indiana Jones-lego kvar? (Denna fråga är dum, men jag ställer den ändå: Batman-lego?)
Batman fanns tyvärr inte  :-\ kan ha funnits något Indiana Jones men lovar inget.


Kan du kolla upp vad den kostar? Jag kan klart vara intresserad av en.

Tror det var 595 eller 695. Något vid den prisklassen.
If you can dream it, you can achive it!

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.