Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Tips om prisvärt LEGO (inga auktioner)

Startat av shiftaltcmd, 04 mars 2009 kl. 18:35

Föregående ämne - Nästa ämne

Fe4sen

Babyproffsen (kedja) i Vetlanda och Jönköping hade annons i tidningen  om 8403 till halva priset.(249:-) Vet dock inte hur länge. Var ialla fall och köpte ett ex i Vetlanda igår. Då fanns det 5-6 hus kvar.

micke

Citat från: Fe4sen skrivet 26 september 2010 kl. 22:28
Babyproffsen (kedja) i Vetlanda och Jönköping hade annons i tidningen  om 8403 till halva priset.(249:-) Vet dock inte hur länge. Var ialla fall och köpte ett ex i Vetlanda igår. Då fanns det 5-6 hus kvar.
Visste inte om att dem hade Lego, sist jag var inne på Babyproffsen i Göteborg så hade dem inte det.
Nu visar det sig vara synd, skulle köpt två direkt

Tack för tipset även att jag inte kan nyttja det.
Mvh
Micke

Finns på Cuusoo som Micke

Fe4sen

Citat från: micke skrivet 26 september 2010 kl. 22:58
Citat från: Fe4sen skrivet 26 september 2010 kl. 22:28
Babyproffsen (kedja) i Vetlanda och Jönköping hade annons i tidningen  om 8403 till halva priset.(249:-) Vet dock inte hur länge. Var ialla fall och köpte ett ex i Vetlanda igår. Då fanns det 5-6 hus kvar.
Visste inte om att dem hade Lego, sist jag var inne på Babyproffsen i Göteborg så hade dem inte det.
Nu visar det sig vara synd, skulle köpt två direkt

Tack för tipset även att jag inte kan nyttja det.

Affären i Vetlanda är en kombinerad leksaksaffär och babyaffär. Babyproffsen på andra ställen vet jag inte om de har leksaker också.

Måns.S

Babyproffaen i Jkpg har alltid bra priser.

mechamike

Babyproffsen och Sagoland är samma kedja.. (i alla fall i Linköping) Får svänga förbi och ta en kik
?

flossfloss


Carl T

Nu har priset på påskkaninen 40005 fallit ytterligare. 12:90 kr (eller £1 här) för 81+3 bitar. Jag har beställt ett dussin, mest bara för att jag nog kan ha nytta av bruna bitar till något.
En vuxen man som bygger med LEGO? Jaha, ja.

Skrytsson

Citat från: Carl T skrivet 01 oktober 2010 kl. 18:43
Nu har priset på påskkaninen 40005 fallit ytterligare. 12:90 kr (eller £1 här) för 81+3 bitar. Jag har beställt ett dussin, mest bara för att jag nog kan ha nytta av bruna bitar till något.


Tack för det tipset. 0,16 kr/bit - det slår ju t o m Creator med hästlängder enligt Tobbes Lista. Synd dock att det är så dyr frakt... Såg förresten att svenska S@H har dubbla Vip-poäng för tillfället.

Etzel

Citat från: Skrytsson skrivet 01 oktober 2010 kl. 18:59
Såg förresten att svenska S@H har dubbla Vip-poäng för tillfället.
Jepp, hela oktober. Och jag min klant beställde igår  :(  :P

Skrytsson

Citat från: Etzel skrivet 01 oktober 2010 kl. 19:12
Citat från: Skrytsson skrivet 01 oktober 2010 kl. 18:59
Såg förresten att svenska S@H har dubbla Vip-poäng för tillfället.
Jepp, hela oktober. Och jag min klant beställde igår  :(  :P

Jädrar vilken otur. Jag hade samma otur med svenska tullen. Mitt paket registrerades igår, varpå de uppdaterade dollarkursen idag (de gör det tydligen bara en gång i månaden). Därför behöver jag betala en hel del mer i moms än om det hade nått dem idag.

knalltoss

Lekmer.se har 20% på allt denna veckan tom söndag.
/Rikard

SuperMario

Citat från: Carl T skrivet 01 oktober 2010 kl. 18:43
Nu har priset på påskkaninen 40005 fallit ytterligare. 12:90 kr (eller £1 här) för 81+3 bitar. Jag har beställt ett dussin, mest bara för att jag nog kan ha nytta av bruna bitar till något.
Stort tack för tipset!!! ;) :D ;D

Jag beställde precis 20 st. samt lite PaB, så att totalen hamnade strax under 500:- (499.66 för att vara exakt!)

AndersI


mechamike

Ica Maxi i Linköping kör 25% rabatt på mestadelsl City Lego, och lite Duplo..

Det här är vag jag såg i backen och kommer ihåg.. ;)

Squidman Escape  ;D

Small Car
Tractor
Sports Car
Minfigurer
Off road fire rescue
?

Lyckan

Hej någon som köper mycket och bor i Stockholmstrakten? Jag skulle vilja köpa en eller ett par kaniner men frakten gör att det inte är hållbart, så jag undrar om någon vill samköpa?

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.