Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Swebrick-byggen på LEGO Ideas

Startat av mechamike, 05 september 2013 kl. 11:00

Föregående ämne - Nästa ämne

BlueBuilder

Citat från: jalex skrivet 14 december 2018 kl. 11:09
Ett nytt projekt uppe - Butterflies! Kolla gärna in det här!



Väldigt snygga!! De inspirerade mig!!

jalex

Citat från: BlueBuilder skrivet 14 december 2018 kl. 11:24
Citat från: jalex skrivet 14 december 2018 kl. 11:09
Ett nytt projekt uppe - Butterflies! Kolla gärna in det här!



Väldigt snygga!! De inspirerade mig!!

Tack!  :D Vad roligt att höra att de inspirerade dig!
Mina MOCs på Flickr, Instagram, Twitter

Anders67


Nyllet

Jalex' bygge var omnämnt i Weekly Digest-mailet som damp ner i inkorgen idag - under rubriken "Editor's Top 5 Product Ideas Under 100 Supporters". Det borde få fart på supportrarna ...

Jättefint bygge! Jag klickade Support på en gång, så klart.  :)

jalex

Citat från: Anders67 skrivet 14 december 2018 kl. 20:16
Underbart!

Tack!

Citat från: Nyllet skrivet 17 december 2018 kl. 22:21
Jalex' bygge var omnämnt i Weekly Digest-mailet som damp ner i inkorgen idag - under rubriken "Editor's Top 5 Product Ideas Under 100 Supporters". Det borde få fart på supportrarna ...

Jättefint bygge! Jag klickade Support på en gång, så klart.  :)

Tacl! :) Ja jag såg det. Märkte att det började öka en hel del med supporters helt plötsligt. Trevligt att de lagt in en sådan sak för att lyfta fram vissa byggen. Tack för supporten!
Mina MOCs på Flickr, Instagram, Twitter

jalex

Nu har min modell av E.T. fått en comeback på Ideas! Gå gärna in och supporta honom här:D


Mina MOCs på Flickr, Instagram, Twitter

jalex

Passade även på att lägga upp Pingu en tredje gång!  :)

Mina MOCs på Flickr, Instagram, Twitter

BrickMe

Citat från: jalex skrivet 08 mars 2019 kl. 11:59
Passade även på att lägga upp Pingu en tredje gång!  :)



Helt underbar :)

jalex

Mina MOCs på Flickr, Instagram, Twitter

J. Israelsson

Tredje gången gillt! Jag har äntligen fått ändan ur och publicerat mitt tidigare föreslagna Totoro-projekt på LEGO Ideas.

Jag har utvecklat mitt förslag med inspiration av den klassiska busshållplatsscenen och realiserat idén om att en kan ge Totoro olika poser.





Om ni gillar mitt projekt så vore jag mycket tacksam om ni kunde tänka er att rösta på det på LEGO Ideas: https://ideas.lego.com/projects/278d4292-6f9b-48d8-99bc-4645f302f169.

Mvh

Johan Israelsson
LEGO Ideas: My Neighbour Totoro

Woligan

Hej alla, jag är ny medlem men har varit på sidan ett tag. Tänkte att som första officiella inlägg vissa upp mitt nuvarande "Lego Ideas" projekt. Jag har väntat med att posta det här för att se om det värkar finnas något intresse för projektet och nu när jag ändå har 500+ stötningar så känns det som det kan ha det. Titta gärna på projektsidan och om ni gillar det så är jag givetvis glad om ni vill stötta det  ;D


https://ideas.lego.com/projects/23004bc0-06da-4c47-9cee-bdf1652569d1

jalex

E.T. sjunger på sista versen... Mindre än 90 dagar kvar nu, och 819 supportrar. Når den över 1000 och får 180 dagar till så finns det kanske fortfarande hopp! Så supporta gärna om ni inte redan gjort det  :)

Mina MOCs på Flickr, Instagram, Twitter

CopMike

Citat från: jalex skrivet 06 februari 2020 kl. 14:29
E.T. sjunger på sista versen... Mindre än 90 dagar kvar nu, och 819 supportrar. Når den över 1000 och får 180 dagar till så finns det kanske fortfarande hopp! Så supporta gärna om ni inte redan gjort det  :)
Redan röstat men en liten kommentar-push kan man ju alltid göra!

jalex

Citat från: CopMike skrivet 14 februari 2020 kl. 17:05
Citat från: jalex skrivet 06 februari 2020 kl. 14:29
E.T. sjunger på sista versen... Mindre än 90 dagar kvar nu, och 819 supportrar. Når den över 1000 och får 180 dagar till så finns det kanske fortfarande hopp! Så supporta gärna om ni inte redan gjort det  :)
Redan röstat men en liten kommentar-push kan man ju alltid göra!

Tack! Det uppskattas! Men det är nog kört för E.T. Han kanske gör en comeback 2022 då det är 40-årsjubileum för filmen  :)
Mina MOCs på Flickr, Instagram, Twitter

andreaseldh


LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.