Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Engstroms Bricks

Startat av Magnusengstrom, 16 juni 2014 kl. 14:30

Föregående ämne - Nästa ämne

bileam

Det fick bli en liten beställning. Tackar!

Magnusengstrom

#16
Har lego Dimensions portal 2 disk i min store.

Den förste som pmar mig "LEGO heart cube" får en liten kupong i affären.

Magnusengstrom

#17
Hej.

Ett litet december erbjudande.
Lämna December i meddelande i ordern.
15% i rabatt och kupongerna ni har gäller även.
Får se hur länge vi kör detta.

Magnus/Jenny

Peter S

Tack för det! En liten order lagd.

Magnusengstrom

En liten undersökning.
Vill ni ha fri frakt över en viss summa? Då måste priserna justeras upp.
Ingen minsta köpgräns? Då kommer det komma en liten avgift för täcka kostnaden eller priserna justeras upp.
Eller ha det som vi har det nu.

Ozp


andreas E


Wolcker

Flickr Wolcker
Hemsida Wolcker.com
Instagram  Wolcker

ByggareDan

Jag tycker också att det funkar bra som det är (har iofs få beställningar).
Gemene man vill nog betala så lite som möjligt  ;D

Många affärer som har en lägsta köpgräns, har att om man handlar under den tillkommer en avgift, vilket är fullt förståeligt.
Sen gäller det att hitta var går lägsta köpgräns i summa, ju fler användbara bitar affären har desto högre summa accepterar man, är ju "bara" att fylla ut  :o
Men en del affärer undrar man ju med, 50Euros är det högsta minigräns jag sett är ju runt 450kr, knappt att man hade fått ihop det även om man försökt.

/ByggareDan

Godtfred

Tror aldrig jag lyckats med det,  alltså att komma under 50EUR på en BL beställning...

Yogabeership

Jag har ingen lägsta gräns, och det ger lite mer försäljning, förvånandsvärt många som bara vill ha 1 liten pryl för 10 öre.

O jag tänker att det ger ju säljstatestik och eventuellt en feedback som gynnar mig i längden.

Prova om det känns värt det och ta ut en extra packavgift på småordrarna under din normala gräns.

Gideon

Citat från: Godtfred skrivet 16 mars 2016 kl. 21:19
Tror aldrig jag lyckats med det,  alltså att komma under 50EUR på en BL beställning...
Nä, det brukar ju bli en hel del "bra att ha-bitar" för att fylla ut frakten...och sen för att göra frakten prisvärd eftersom nästa steg inte är så mycket dyrare osv ;)

Magnusengstrom

Engströms bricks kommer till Eskilstuna, om ni vill ha det leverat dit så beställ helst innan torsdag kväll.

Magnusengstrom

#28
Engströms bricks kommer här med en liten rea.

25% på allt fram tills 2016-05-09 24:00

Vi drar av det i fakturan.

robinnilsson403

Aw! Någon hann före med vissa bitar, så jag ökade kvantitet på de övriga, så att det slutade på 25% mer än tänkt!  ;D
I min skalle brann en motsats, En skogsbrand i en park
Där hundratusen apor, Fyller tonårsblanka ark

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.