Lego på köpet - Ihop med tidning eller liknande "Cross promotion"

Startat av Nextuz, 13 januari 2011 kl. 12:16

Föregående ämne - Nästa ämne

Peter S

Köpte på mig både HP-påsen och JW-påsen i Tjeckien, där de delades ut i en kampanj i en mataffär. Deltog inte i kampanjen men fick köpa dem för 99 Kc per styck.

andreaseldh

Om man köper Kalle Anka & C:o nr 15-16, får man brandfordonet på köpet. Yxan 39802pb01 är ny för i år.

Gray

Musse Pigg & Co kommer denna vecka med från 2015 otroligt nog!

Dom ville väl koppla ihop med de nya City Space-seten men ville bli av med gamla varor istället för att inkludera nyare .

Ganska kul ändå att en 4 år gammal polybag dyker upp bara sådär.

andreaseldh

Med Kalle Anka & C:o nr 21-22 får man Påskharens lillasyster Pingstharen!

Larry Lars

#214
Lite sömnigt i denna tråden på sista tiden, men det beror kanske på att utbudet inte är fantastiskt inom kategorin.

Hittade dock ett LEGO-Batman-magasin med medföljande figur.

Ett ganska roligt litet figurbygge med flera bra bitar.
Kolla gärna in mina byggen på Flickr!

andreaseldh

Precis som tidigare år behöver man inte ha köpt Kalle Anka & C:o nr 47 för att delta i utlottningarna från årets julkalender. Det räcker att gå in på kalleanka.se rätt dag och svara på en enkel fråga. Dessa dagar är det LEGO-vinster:

andreaseldh

Citat från: andreaseldh skrivet 01 december 2020 kl. 04:33
Precis som tidigare år behöver man inte ha köpt Kalle Anka & C:o nr 47 för att delta i utlottningarna från årets julkalender. Det räcker att gå in på kalleanka.se rätt dag och svara på en enkel fråga. Dessa dagar är det LEGO-vinster:

Fel bild i dagens lucka på nätet. Rätt svar är Eta Beta.

shiftaltcmd

Med senaste Kalle Anka, "God Jul", så följer det med en Creator julgran, .
Har du en Pressbyrå i närheten så har de också en drive att tidningen är för halva priset, 35 kr istället 69.90.

shiftaltcmd

Dags för ett dubbelnummer igen med Kalle. Super Mushroom Surprise följer med, .

shiftaltcmd


shiftaltcmd

Halva priset på alla tidningar idag hos pressbyrån.

shiftaltcmd

En liten ask Vidiyo följer med Kalle Anka nr 25-26.
var den jag såg, vet inte om alla är samma eller om det blandas.
Kalle lite tjockare än vanligt, 100 sidor.

shiftaltcmd


Claude76

följer med i senaste Kalle Anka & Co (nr 41-42, dubbelnummer)
Låg i brevlådan så fint och väntade när man kom hem ;D

Vill passa på att höja ett varningens finger här för att det kan vara så att detta nr inte finns ute i handeln.
Om jag inte minns helt fel så har EGMONT bestämt sig tidigare för att bara vartannat nr ska finnas ute i handeln och enbart prenumeranter får samtliga.
Men, som sagt, kan vara så att det aldrig blev så.
Som prenumerant håller jag sällan koll på tidningshyllorna i butikerna.

Mvh / Clcaude76
Lego is my drug of choice

Stigge72

Citat från: Claude76 skrivet 07 oktober 2021 kl. 15:59
följer med i senaste Kalle Anka & Co (nr 41-42, dubbelnummer)
Låg i brevlådan så fint och väntade när man kom hem ;D

Vill passa på att höja ett varningens finger här för att det kan vara så att detta nr inte finns ute i handeln.
Om jag inte minns helt fel så har EGMONT bestämt sig tidigare för att bara vartannat nr ska finnas ute i handeln och enbart prenumeranter får samtliga.
Men, som sagt, kan vara så att det aldrig blev så.
Som prenumerant håller jag sällan koll på tidningshyllorna i butikerna.

Mvh / Clcaude76
Idag hittade jag rätt Kalle Anka i affären, den senaste tiden har det bara varit något piratrelaterat, och då menar jag inte pirat-lego, av varken den ena eller andra sorten.

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.