Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Mästarbygge 2018 - Omröstning

Startat av krakfot, 12 mars 2018 kl. 22:12

Föregående ämne - Nästa ämne

Vilka är dina tre favoriter i årets mästarbyggartävling

 Abandoned Root Cellar (Full Plate)
58 (58%)
Öken (Godfred)
9 (9%)
Himlabadets utebad i Sundsvall (Emma)
64 (64%)
Japansk tempelpark (le_goto)
25 (25%)
Hidden home park  (Betweenbrickwalls)
35 (35%)
Steel Wheel Forest (klosskillen)
12 (12%)
Under ytan (Peter S)
20 (20%)

Antal personer som röstat: 100

Omröstningen har avslutats: 22 mars 2018 kl. 22:38

le_goto

Stort grattis Emma!
Och till alla andra (nästan)mästarbyggare!
Bra jobbat allihopa
Finns på Instagram: @le_goto

Sollan

Grattis Emma! Verkligen ett gediget och välarbetat  bygge! Snyggt!

CopMike

Grattis Emma och alla förlorare ;D! Bra klossat överlag! Kanske man skulle våga sig att vara med och slåss om sistaplatsen nästa år ::)?

Godtfred


Svartkrut

Stort grattis Emma! Underbart bygge! Många fantastiska bidrag. Hoppas på att få se några av dem på kommande utställningar! :D

swestar

Citat från: Myko skrivet 23 mars 2018 kl. 16:54
Jag röstade på dig Godtfred, du hade snyggast komposition och enhetlighet tyckte jag!
Du fick även min röst
Mina Egna Byggen flickr
Instagram

krakfot

Hej,

jag har ju glömt igen att det skulle lottas ut två priser och dessutom skulle årets Rookie utses. Och som jag kan förstå så är det "Betweenbrickwalls" som är årets rookie och lotten föll på "le_goto" och "peter S".

Zilmrud

Stort Grattis Emma!

Och ävem stort grattis till övriga!
//Peter Z:a Ilmrud (Zilmrud)

https://www.flickr.com/photos/zilmrud/

Betweenbrickwalls

Citat från: krakfot skrivet 03 april 2018 kl. 09:04
Hej,

jag har ju glömt igen att det skulle lottas ut två priser och dessutom skulle årets Rookie utses. Och som jag kan förstå så är det "Betweenbrickwalls" som är årets rookie och lotten föll på "le_goto" och "peter S".

På startsidan står det att le_goto blev årets rookie och inget nämns om lottningen... Förvirringen lägger sig över landet ☺
Instagram: @betweenbrickwalls

Flickr: https://www.flickr.com/photos/149907857@N08/

klosskillen

Allt för att öka spänningen... ;D

Peter S

Citat från: Betweenbrickwalls skrivet 03 april 2018 kl. 21:00
Citat från: krakfot skrivet 03 april 2018 kl. 09:04
Hej,

jag har ju glömt igen att det skulle lottas ut två priser och dessutom skulle årets Rookie utses. Och som jag kan förstå så är det "Betweenbrickwalls" som är årets rookie och lotten föll på "le_goto" och "peter S".

På startsidan står det att le_goto blev årets rookie och inget nämns om lottningen... Förvirringen lägger sig över landet ☺
Det är jag som klumpat mig. Men en lottad vinst är väl inget att skriva om på framsidan? Jag rättar.

jemakrol

Grattis Emma!!

Och så klart till alla som gjort fantastiska byggen! Ni är awesome!

BerraBZ

Grattis, Emma.  Väl förtjänt.  Fick idag se bygget på himlabadet i Sundsvall.  Gillade speciellt Sveriges flagga med loom- band.  Toppen idé. 

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.