Mitt eget lilla Lego Citys Frivilliga Brandväsen,Brandvärn eller Räddningsvärn.

Startat av Jesperrydhog, 02 december 2015 kl. 23:41

Föregående ämne - Nästa ämne

Myko

Jag beklagar att denna tråd försvann en stund, det var en miss av mig.

Med vänlig hälsning, Swebrick moderator

Jesperrydhog


Jesperrydhog

Hej.
här om veckan tog jag ut min Unimog till trädgården.
för att fotade lite.

Jesperrydhog

Lego Citys brandbil gammal dags.

Jesperrydhog

Här har vi då som den ska liknar en Land Roger eller en Willys Jeep.

Jesperrydhog

Ska föreställa En gammal terrängbrandbil.
En Land Roger eller Willys Jeep.

Jesperrydhog

Lego Citys Terrängbrandbilarna.
Både mina Unimog brandbilarna och den lilla lätta terrängbilen dom gick in i garagen.
Bägge mina Unimogar dom har andra fälgar på sig så att dom ska kunna komma in när dom backar in och när dom ska
köra ut från min brandstationsbyggnad.

Jesperrydhog

Lego Citys Skogsbrandkämpare brandsoldaterna och deras skogs/Terrängbrandbil.

Jesperrydhog

Terrängbilen för skogsbränder i Lego Citys Skogar. ;) :) by Jesper Rydhög, on Flickr.

Nybohov Creation Ltd.

Hittade en på Flickr som bygger brandbilar med mera.

Det kanske kan funka som inspiration?

https://flic.kr/ps/23LRUf
Bara ett simpelt radhusmods i en miljonprogramslägenhet. Verkligen ingen keramiker.

Jesperrydhog

En annan brandbil. Med lite större hjul.

Jesperrydhog

Den svenska varianten av Lego City Sjöräddningssällskapet eller SSRS. I Sverige är då Sjöräddningsfordonen Gul och röd färger på dom. Det hära är mina variant av Lego. Svenska Sjöräddningssällskapet bilar. by Jesper Rydhög, on Flickr.

Jesperrydhog

Lego Citys egna lilla hävare.

Jesperrydhog

Lego Citys egna branschefens, vattenlivräddning och Transportfordon och har vi en lilla terrängbil. lilla terrängbilen den ska föreställa då Laholms 255-8150 av Lego. Vi har en sådan här i Laholms Räddningstjänst. Den används både för Vatten livräddning och terrängkörning på sand. Mvh från Jesper Rydhög.

Jesperrydhog

En dykningsolycka har inträffat i Lego City staden. Stort pådrag gick igång. För Brandmännen från Lego City egna Räddningstjänst.

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.