Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Vad byggde du med LEGO idag? (ej officiella set)

Startat av sweMezza, 19 augusti 2010 kl. 01:28

Föregående ämne - Nästa ämne

Stigge72

Citat från: Ras 74 skrivet 15 november 2011 kl. 09:51
Citat från: stigge72 skrivet 12 november 2011 kl. 14:34Jag upptäckte av en slump att huvudet på strutsarna var lösa...

Citat från: stigge72 skrivet 13 november 2011 kl. 14:21Igår fick en struts nytt huvud, så idag fick huvudet en ny struts...

Riktigt roligt Stigge!!  ;D
Men snälla gör bild 1 MYCKET mindre är du snäll. Du borde veta bättre ;)
Tack! :-)
Det gick lite fort, och så valde jag fel bild när jag skulle bifoga den.... :$
Men nu är det fixat.

Stigge72

Har fortsatt testa lite vad man kan göra med bitar som man bara kan göra en sak av... Det tog ett tag innan jag insåg vad jag byggde, men än är det en del kvar att göra innan det är klart. (I just det här fallet är det nog DEN, iofs... ;))

swestar

#1067
Byggde en blå Space Marine (hardsuit)Häromdagen, tog lite kort.  :)

WH_40k_PS_blue001 by SweStar, on Flickr

http://www.swebrick.se/index.php?topic=2601.0
Mina Egna Byggen flickr
Instagram

Rauswallarn


Ras 74

Byggde i helgen! Kul bygge som ser riktigt bra ut live.
We meet again, at last. The circle is now complete. When I left you, I was but the learner. Now I am the master.

Larry Lars

#1070
Efter att ha upplevt lång byggtorka satte jag idag ihop en lustig liten röd robot som jag nog skall fotografera imorgon.

Edit: Lägger till bilden

Kolla gärna in mina byggen på Flickr!

Woodpicker

Nu tror jag att jag blivit klar med min "Trombontrailer" för transport av vindkraftverkets "Stomme"  :)

Bara vänta på dragbilen som ska dra trailer! (En hint till Supermario) ;D
Technic-freak, Samt City & 6-wide ;)

Larry Lars

Dagens bygge känns väldigt uppenbart. Den röda roboten från här om dagen måste ju bara få en flickvän. :)
Kolla gärna in mina byggen på Flickr!

robban

Citat från: Larry Lars skrivet 22 november 2011 kl. 23:25
Efter att ha upplevt lång byggtorka satte jag idag ihop en lustig liten röd robot som jag nog skall fotografera imorgon.

Edit: Lägger till bilden



Haha.. cool, men jag trodde du va less på rött.. :D
Varning för starka scener och känsliga läsare varnars för allmänt språk

Illuwatar

Innovativt sätt att använda Cars-delar...  ;D söt robot.
Inget är omöjligt - det omöjliga tar bara mer tid...
http://www.illuwatar.se

swestar

Mixtrat med en liten moc dom senaste dagarna, lite finslipning kvar. :)
Mina Egna Byggen flickr
Instagram

Ras 74

@ Larry Lars lilla röda: Riktigt cool användning av Cars bitar som sagt. Har bara väntat på når vi skall få se
dessa användas i annat.
We meet again, at last. The circle is now complete. When I left you, I was but the learner. Now I am the master.

Skafte

Har byggt klart och demonterat årets julskyltnings-diorama för transport till leksaksaffären. Givetvis i Swebrick-tröja!

AndersI

Byggde (i går kväll) en PV 544 4-wide. Bild kommer i PV-tråden så småningom så får ni hjälpa mig att få den bättre. Jag är inte nöjd än...

de Gothia

Citat från: Skafte skrivet 26 november 2011 kl. 12:46
Har byggt klart och demonterat årets julskyltnings-diorama för transport till leksaksaffären. Givetvis i Swebrick-tröja!

vad blev det då? :)

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.