Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Hjälp med Transport.

Startat av Pekblom, 01 augusti 2012 kl. 22:19

Föregående ämne - Nästa ämne

Wuntin

Jag bor i Högsbo och ska åka till Norrköping, så jag känner mig frivillig.

Tar detaljerna via PM.

Jesperallen

Har ju lyckats glömma två lådor LEGO i Norrköping.
Nån som ska ta sig mellan Norrköping och närheten av Göteborg det närmaste?
Eller Linköping?

bileam

Citat från: Jesperallen skrivet 22 oktober 2013 kl. 14:37
Har ju lyckats glömma två lådor LEGO i Norrköping.
Nån som ska ta sig mellan Norrköping och närheten av Göteborg det närmaste?
Eller Linköping?
Om det bara tar sig till Linköping så skulle jag kunna hämta det söndagen den 10 november och ta det till Gråbo.

Majkel

Då ordnar jag så det är i Linköping då! Skickar pm.

Jesperallen

Åh, tackar allesammans som blir inblandade !

Får bjuda på en smaskig fika när vi ses :)

KizzE

Någon som vill ta ner ett paket till mig från stockholm? (Från Stockholm till Skåne)

Skafte

Swebrick Community Build Star Wars Hangar behöver hjälp!

Är det någon som de närmaste veckorna skall företa resan Fagervik/Sundsvall/Timrå - söderut (Uppsala/Stockholm/Östergötland/Gotland) eller så och kan medföra Tie Fighters fyra moduler så att de kan komma med till Lego World?

Tack på förhand!

shutter

Transporthjälp önskas från Västervik till Skåne Örkelljunga längs E4an av två söta Vinter Village bakery ;)
till Lego World någon kanske?

Skafte

Någon i Stockholmstrakten som ska till Eskilstunaträffen och kan tänka sig att ta med ett stort set och en kasse priser?

Min fru kommer med bil till Stockholm på tis kväll och kan lämna det hela då eller på onsdag em/kväll.

Illuwatar

Jag ska dit - bor ute i Haninge om det fungerar att lämna grejerna hos mig.
Inget är omöjligt - det omöjliga tar bara mer tid...
http://www.illuwatar.se

Skafte

Tack, men Lindyhep har redan frivilligat sig!

AndersI

Är det någon i Stockholmstrakten som ska åt Eskilstunahållet nån gång? Jag har en liten Volvo-lastare hos Pekblom, som jag gärna får hit...

Alternativt om någon i Stockholmstrakten har tänkt åka till Norrköping (Arbetets Museum) i helgen som kommer, och kan ta med den dit (jag planerar att vara i Norrköping hela helgen).

Tie Fighter

Någon som åker förbi Timrå norrut och kan ta med sig två set till Piteå?

Skafte

Sökes: Swebrickare belägen söder om Ölandsbron som tänker åka till Uppsala och hem igen!

Risgrynsgrot, som bor på Öland, skall skicka ett set till mig och han skall få ett av mig. Han kan lämna och hämta på lämplig plats längs E22 eller vad den nu heter, östra fastlandsvägen.  :)

Muede

Hej! Någon som ska på sorteringsträffen och sedan tillbaka till Linköping som har plats för 18 sorteringslådor jag köpt av eigenbrötler?
/ Muede

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.