Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Nya bitar 2019

Startat av o0ger, 22 november 2018 kl. 19:35

Föregående ämne - Nästa ämne

o0ger

Citat från: Peter S skrivet 23 november 2018 kl. 15:15
Har lagt märke till dem på annan plats, men ville inte kommentera innan de blev offentliga:
Ok! Svart också. Var hittade du detta?
Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!


Wineyard


Tjat: Samurajrustning i rött!

fork


insurrection

Jag fattar inte alls vad detta är, ny bit? Eller två rör av något slag stoppade i varandra?

o0ger

Citat från: insurrection skrivet 24 november 2018 kl. 11:54
Jag fattar inte alls vad detta är, ny bit? Eller två rör av något slag stoppade i varandra?

Jag förstår inte heller vad det är. Nåt slags minifig-tillbehör som är viktigt i filmen? Ser ut som en 2x2 tunna.
Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

Magnus den store

Citat från: o0ger skrivet 24 november 2018 kl. 12:03
Citat från: insurrection skrivet 24 november 2018 kl. 11:54
Jag fattar inte alls vad detta är, ny bit? Eller två rör av något slag stoppade i varandra?

Jag förstår inte heller vad det är. Nåt slags minifig-tillbehör som är viktigt i filmen? Ser ut som en 2x2 tunna.

Läste någonstans att det är en rullad sticker. Antar att fyller en funktion i filmen.
Pluppsala finns även på Flickr. Välkommen!

o0ger

Citat från: Magnus den store skrivet 24 november 2018 kl. 12:15
Citat från: o0ger skrivet 24 november 2018 kl. 12:03
Citat från: insurrection skrivet 24 november 2018 kl. 11:54
Jag fattar inte alls vad detta är, ny bit? Eller två rör av något slag stoppade i varandra?

Jag förstår inte heller vad det är. Nåt slags minifig-tillbehör som är viktigt i filmen? Ser ut som en 2x2 tunna.

Läste någonstans att det är en rullad sticker. Antar att fyller en funktion i filmen.

Aha, ok. Ja i trailern fångar ju Mayhem Lucy med ett vapen som skjuter stickers.
Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

o0ger

Här är en bra bild på den nya pumpen som skjuter ut en teleskopstav.


LEGO City Burger Bar Fire Rescue (60214) by Allen Tran, on Flickr
Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

o0ger

Ny skjutare som kan skjuta ut 1x1 round tiles. Verkar som att man kan ladda tre skott:


LEGO City Dock Side Fire (60213) by Allen Tran, on Flickr
Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

o0ger

Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

Magnusengstrom

Citat från: o0ger skrivet 25 november 2018 kl. 09:02
Ny skjutare som kan skjuta ut 1x1 round tiles. Verkar som att man kan ladda tre skott:


LEGO City Dock Side Fire (60213) by Allen Tran, on Flickr

Den fanns i det stora räddningstjänsten setet också.

o0ger

Citat från: Magnusengstrom skrivet 25 november 2018 kl. 10:54
Den fanns i det stora räddningstjänsten setet också.

Ja, jag försöker bara sammanfatta alla nya bitar
Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

lindyhep

Citat från: o0ger skrivet 25 november 2018 kl. 08:59
Citat från: Magnus den store skrivet 24 november 2018 kl. 12:15
Citat från: o0ger skrivet 24 november 2018 kl. 12:03
Citat från: insurrection skrivet 24 november 2018 kl. 11:54
Jag fattar inte alls vad detta är, ny bit? Eller två rör av något slag stoppade i varandra?

Jag förstår inte heller vad det är. Nåt slags minifig-tillbehör som är viktigt i filmen? Ser ut som en 2x2 tunna.

Läste någonstans att det är en rullad sticker. Antar att fyller en funktion i filmen.

Aha, ok. Ja i trailern fångar ju Mayhem Lucy med ett vapen som skjuter stickers.

Jag undrade först också men såg sedan baksidan på kartongen där dessa bilder finns.

insurrection

Tycker iofs det ser ut som att den är upprullad på något mörkt där?

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.