Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Hittat på nätet/andras byggen.(samlingstråd)

Startat av Teabox, 13 december 2010 kl. 13:06

Föregående ämne - Nästa ämne

Tie Fighter


Skrytsson

#137
Samma geniala legobyggare har också skapat detta:



Fantastisk häst. Och smart användning av professor Flitwicks huvud till Roosevelt!

Dock tycker jag att man borde ha försökt sig på en mer puristisk lösning till hästens ögon än stickers...

Anders Nolberger

Missförstå mig inte för hästen  är fantastisk men jag tycker att det är synd med klistermärket på huvudet.

Skrytsson

Citat från: AndersNolberger skrivet 12 juni 2011 kl. 20:10
Missförstå mig inte för hästen  är fantastisk men jag tycker att det är synd med klistermärket på huvudet.

Jepp, precis vad jag skrev ju  :)

Anders Nolberger

Ursäkta! jag såg det men utryckte mig lite knepigt. Sitter just i en hotellbaf och kar druckit en New castle! inte så vanlogt för mig nuförtiden.

Myko

Klistermärket döljer ju lite fula hål också.

Teabox


mechamike

#143

Garrison of Moriah




... tja.. det är stort ialla fall och innehåller en hel del SW gubbar...  och det bästa av allt en Jar jar binks slaktar scen! ::)

Inte fullt lika stort men otroligt detaljerat:

the Grand Palace of Thailand.




?

Tie Fighter

OMG! :o jag har helt klart för lite Lego, när är nästa LUGBULK?

micke

Kan bara instämma i föregående talare, kan man ha så mkt Lego
Mvh
Micke

Finns på Cuusoo som Micke

Barbaroux

Helt sjukt. Även att man själv tycker man har ganska mycket lego så inser man ju att man inte är på samma planet som vissa andra. Kan man verkligen äga så mycket lego? En sak är säker att det finns personer med pengar och tid i överflöd. Man blir ju faktiskt inte så lite avundssjuk. Tror jag måste börja spela mer på Lotto... ::)

swestar

Mina Egna Byggen flickr
Instagram

Stigge72

Jag tyckte att jag hade ganska mycket Lego... Innan jag kom hit och såg vad en del byggde med sina bitar, och hur deras legorum var inredda.

Tydligen finns det de som är ännu värre... ;)

Myko


01 by gearcs, on Flickr

Fin-fint borgbygge. Riktigt inspirerande.

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.