Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

[MOC] Övergiven AT-AT...

Startat av drdoddo, 15 april 2018 kl. 21:25

Föregående ämne - Nästa ämne

drdoddo

Efter att imperiet besegrats lämnades en mängd fordon övergivna, naturen och tiden hade sin gång...

Abandoned old AT-AT by Andreas Lenander, on Flickr

Abandoned old AT-AT - front right by Andreas Lenander, on Flickr

Abandoned old AT-AT - front left by Andreas Lenander, on Flickr

Ozp

Imponerande att den står upp fortfarande.

Anders67

Så bra, ännu ett bygge av superklass - beundrar din produktivitet!

Boathill

Snyggt, men kanske lite skumt att den står fortfarande :)

mortil

Det där va riktigt snyggt. 
Lego är avkoppling.

Technic är livet.

Lordflintstone

Fan va nice! Lutade mot ett stort fett endor träd och lite ewoker som byggt bo på borde bli en 1.2 variant.

Full Plate

Wow! Supersnyggt! Är den baserad på någon officiell design? (Riskerar väl kanske en smäll från något hardcore SW fan nu bara för att jag inte har koll på det själv... ;) )

Känns lite som att din aptitud för steam punk har hjälpt i detta bygget :)

Joacim


Ledwinka

Snyggt klossat och fullt med sköna detaljer! En hel del Stålenhag-feeling över bygget  ;D

BerraBZ


Teabox


drdoddo

Citat från: Ozp skrivet 15 april 2018 kl. 21:30
Imponerande att den står upp fortfarande.
Tre ben räcker gott och väl :)

Citat från: Anders67 skrivet 15 april 2018 kl. 21:40
Så bra, ännu ett bygge av superklass - beundrar din produktivitet!
Tackar, tackar.

Citat från: Boathill skrivet 15 april 2018 kl. 21:52
Snyggt, men kanske lite skumt att den står fortfarande :)
Tackar, ingen vind att tala om på Endor...

Citat från: mortil skrivet 15 april 2018 kl. 22:27
Det där va riktigt snyggt. 
Tack :)

Citat från: Lordflintstone skrivet 15 april 2018 kl. 22:38
Fan va nice! Lutade mot ett stort fett endor träd och lite ewoker som byggt bo på borde bli en 1.2 variant.
Stort tack man! Får se om det kan bli en lite större scen någon gång framöver ;)

Citat från: Full Plate skrivet 15 april 2018 kl. 23:03
Wow! Supersnyggt! Är den baserad på någon officiell design? (Riskerar väl kanske en smäll från något hardcore SW fan nu bara för att jag inte har koll på det själv... ;) )

Känns lite som att din aptitud för steam punk har hjälpt i detta bygget :)
Haha, tackar! Inte baserat på någon officiell design (vad jag vet i alla fall) :) Min förkärlek för reddish brown och slangar/kedjor spelade säkert in lite, haha!

Citat från: Joacim skrivet 16 april 2018 kl. 08:42
Snyggt bygge
Tackar :)

Citat från: Ledwinka skrivet 16 april 2018 kl. 10:03
Snyggt klossat och fullt med sköna detaljer! En hel del Stålenhag-feeling över bygget  ;D
Tackar, tackar. Roligt att pyssla lite med en "ful" look.

Citat från: BerraBZ skrivet 16 april 2018 kl. 13:00
Härligt!
Tackar!

Citat från: Teabox skrivet 16 april 2018 kl. 14:33
Snyggt och kul koncept :)
Tack så hjärtligt :)

fillishave

Ok nu undrar jag bara varför du är så egoistisk och inte delar med dig av den teknologi du använder för att få ut mycket mycket mer av dygnets timmar än övriga människor. Antingen det eller så får du länka till sidan där du har köpt en klon av dig själv som sköter allt praktiskt i livet medan du kan ägna all din vakna tid åt att bygga Lego.

Eller så applåderar jag bara bygget som vanligt och tittar modfällt ner på mina två nuvarande byggen som är ca 15% färdiga  ;D

mortil

Citat från: fillishave skrivet 18 april 2018 kl. 15:59
Ok nu undrar jag bara varför du är så egoistisk och inte delar med dig av den teknologi du använder för att få ut mycket mycket mer av dygnets timmar än övriga människor. Antingen det eller så får du länka till sidan där du har köpt en klon av dig själv som sköter allt praktiskt i livet medan du kan ägna all din vakna tid åt att bygga Lego.

Eller så applåderar jag bara bygget som vanligt och tittar modfällt ner på mina två nuvarande byggen som är ca 15% färdiga  ;D

Jag tror drdoddo använder samma metod som mig.  utnyttjandet av parallella universum. ;)
Lego är avkoppling.

Technic är livet.

drdoddo

Citat från: fillishave skrivet 18 april 2018 kl. 15:59
Ok nu undrar jag bara varför du är så egoistisk och inte delar med dig av den teknologi du använder för att få ut mycket mycket mer av dygnets timmar än övriga människor. Antingen det eller så får du länka till sidan där du har köpt en klon av dig själv som sköter allt praktiskt i livet medan du kan ägna all din vakna tid åt att bygga Lego.

Eller så applåderar jag bara bygget som vanligt och tittar modfällt ner på mina två nuvarande byggen som är ca 15% färdiga  ;D
Hahaha! Jag tackar å bockar  ;D

Citat från: mortil skrivet 18 april 2018 kl. 17:42
Citat från: fillishave skrivet 18 april 2018 kl. 15:59
Ok nu undrar jag bara varför du är så egoistisk och inte delar med dig av den teknologi du använder för att få ut mycket mycket mer av dygnets timmar än övriga människor. Antingen det eller så får du länka till sidan där du har köpt en klon av dig själv som sköter allt praktiskt i livet medan du kan ägna all din vakna tid åt att bygga Lego.

Eller så applåderar jag bara bygget som vanligt och tittar modfällt ner på mina två nuvarande byggen som är ca 15% färdiga  ;D

Jag tror drdoddo använder samma metod som mig.  utnyttjandet av parallella universum. ;)
Avslöja inte hemligheten nu!  ;)

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.