Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Tips om prisvärt LEGO (inga auktioner)

Startat av shiftaltcmd, 04 mars 2009 kl. 18:35

Föregående ämne - Nästa ämne

BrickMe

Ica Maxi i Barkarby har en temporär outletbutik (utflyttad hyresgäst som lämnat en lokal tom). Fyndade där idag för 206:-. 25% rabatt stod det på pallen förvisso...  Det fanns rätt många kvar bland diverse utgående askar.

shiftaltcmd

30% på city gross i Sundsvall.
Tillfällig grej den här veckan, skulle jag tro.

byStfn

Citat från: shiftaltcmd skrivet 08 juli 2019 kl. 20:14
30% på city gross i Sundsvall.
Tillfällig grej den här veckan, skulle jag tro.

Har inte City Gross alltid 25%? Har för mig att det står så. Misstänker att det är 30% på deras ordinarie priser då..

BrickMe

Jag är inte stammis på Citygross i Bromma men de har 30% rakt av på alla leksaker (inkluderat Lego). Så förmodligen är det tillfälligt.

o0ger

Passade på att kolla Lekia i Karlskrona när jag var där. Kraftigt rabatterade priser på set från Lego Movie 2 som på övriga lekia-butiker. Inget Apocalypseburg.

Det finns också ca 20 st för 124 kr st om det är nån som är sugen ;)
Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

Peter S

#5465
Citat från: o0ger skrivet 16 juli 2019 kl. 08:19
Det finns också ca 20 st för 124 kr st om det är nån som är sugen ;)
Tack men jag har redan en som ska få åka Robluns Rey's speeder om jag någonsin bygger en. ;-)
Kan absolut rekommendera Pii-Poo's bithav i Helsingfors. En av lådorna är Large-Fig/Hero Factory/Constractions/Bionicle-bitar. Hittar massor av goa saker där, bl.a. 32310, 47298, 98563 mfl.

o0ger

Citat från: Peter S skrivet 18 juli 2019 kl. 10:33
Citat från: o0ger skrivet 16 juli 2019 kl. 08:19
Det finns också ca 20 st för 124 kr st om det är nån som är sugen ;)
Tack men jag har redan en som ska få åka Robluns Rey's speeder om jag någonsin bygger en. ;-)
Kan absolut rekommendera Pii-Poo's bithav i Helsingfors. En av lådorna är Large-Fig/Hero Factory/Constractions/Bionicle-bitar. Hittar massor av goa saker där, bl.a. 32310, 47298, 98563 mfl.
Ok, ska bara åka till Helsingfors då... ;)
Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

Magnusengstrom

Tror att denna ska vara här.


2878

x_inteduplo_x

Myrorna på Adolf Fredriks kyrkogata i Stockholm har en blå plastback med minifigs för 10 kr st. Såg att det fanns en del från den gamla goda tiden men de flesta var från senare år. En udda detalj var att det fanns väldigt många grön torsos med ett T på från Time Cruisers.

Bokeslundsparken

Köpte på Lekia i Lund för 299 kr. Fanns ganska många kvar i hyllan.

Magnusengstrom

Citat från: Magnusengstrom skrivet 01 augusti 2019 kl. 21:19
Tror att denna ska vara här.


2878

Fick hem i veckan och det var den gamla. Och nu är den borta från shop.lego

ingels

En hel drös med Batman spel äro gratis via Epic och tre av dom är Lego Batman titlar, hittas, fås och laddas ner via https://www.epicgames.com/store/en-US/collection/batman-free-week
Min Legostad "Los Ingeles" kan ni läsa om i forumtrådenSwebrick.se

Mitt Lego byggande finns till vis del på Flickr

Gefle1970

25% på allt, hela helgen. Lekia Nordstan GBG (Nyöppnat i BRs gamla lokaler).

Tornet

25% på allt hela helgen på Lekia i i-huset, Tornby, Linköping.
Sen om det är riktigt prisvärt vet jag inte. blev i alla fall mitt för 599.  :)

o0ger

50% på vissa set på Ica Maxi Erikslund i Västerås. Lego Movie 2, Jurassic World och Lego City Polisstation bland annat.
Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.