Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

CMF Disney serie 2

Startat av Skafte, 20 mars 2019 kl. 15:13

Föregående ämne - Nästa ämne

Skafte

Hallå, har de här dykt upp på någon annans ICA Maxi eller så? Här på Gotland finns de bara i Leklustbutiken a 39kr, och SÅ kul är det inte. Inga lådor på Webbhallen heller.

Kwagge

Citat från: Skafte skrivet 07 juni 2019 kl. 17:44
Hallå, har de här dykt upp på någon annans ICA Maxi eller så? Här på Gotland finns de bara i Leklustbutiken a 39kr, och SÅ kul är det inte. Inga lådor på Webbhallen heller.

Jag köpte min på Klossbutiken.se, Ebrix hade hela lådor med

ColA

Citat från: Skafte skrivet 07 juni 2019 kl. 17:44
Hallå, har de här dykt upp på någon annans ICA Maxi eller så? Här på Gotland finns de bara i Leklustbutiken a 39kr, och SÅ kul är det inte. Inga lådor på Webbhallen heller.

Jag har en obruten låda över om du vill köpa!

Skafte

Citat från: ColA_30 skrivet 08 juni 2019 kl. 08:26
Citat från: Skafte skrivet 07 juni 2019 kl. 17:44
Hallå, har de här dykt upp på någon annans ICA Maxi eller så? Här på Gotland finns de bara i Leklustbutiken a 39kr, och SÅ kul är det inte. Inga lådor på Webbhallen heller.

Jag har en obruten låda över om du vill köpa!

Tack! Jag är dock tveksam till att du kommer ner till ebrix' 1727kr inkl frakt...

ColA

1500:- plus spårbar frakt 95:- räcker gott för mig.

Bara skicka pm vid intresse.

Skafte

Citat från: ColA_30 skrivet 08 juni 2019 kl. 17:08
1500:- plus spårbar frakt 95:- räcker gott för mig.

Bara skicka pm vid intresse.

Bom! Taget! Pm kommer.

Skafte

Hej, det är jag igen...

Tack igen, ColA_30, för lådan! Kan någon som öppnat och klämt och hållit ordning berätta ungefär var Knatte (röd tröja) håller till i lådan innan folk börjar rafsa? Måste ge mig av till människobyn för att klämma påse.  ::)

fork

Citat från: Skafte skrivet 12 juni 2019 kl. 09:34
Hej, det är jag igen...

Tack igen, ColA_30, för lådan! Kan någon som öppnat och klämt och hållit ordning berätta ungefär var Knatte (röd tröja) håller till i lådan innan folk börjar rafsa? Måste ge mig av till människobyn för att klämma påse.  ::)

2st låg långt fram i mittersta och högra raden (tror det var gröna), en låg långt bak i vänstra raden.

Skafte

Knattejakten (röd tröja) går in på andra dygnet. Hittills har jag hittat totalt en (1) på en obruten låda, en praktiskt taget full låda i leksaksaffär och på fem fulla remsor på Coop.

:'(

andreaseldh

Citat från: Skafte skrivet 12 juni 2019 kl. 13:53
Knattejakten (röd tröja) går in på andra dygnet. Hittills har jag hittat totalt en (1) på en obruten låda, en praktiskt taget full låda i leksaksaffär och på fem fulla remsor på Coop.

:'(

Är det ingen ordning på antal av varje figur per låda? Någonstans i Världen finns en låda med 60 st. Knatte med röd tröja.

Varför behöver du mer än en? Knatte, Fnatte, Tjatte, Skvatte, Spratte, Flatte, Kratte, Pratte, Fratte, Skatte, Matte, Fatte, Datte, Katte, Ratte, Satte, Hatte, Natte...

ColA

Jag har öppnat 3 lådor och ingen var likadan.

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.