Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Vad köpte du för LEGO idag?

Startat av sweMezza, 08 juni 2010 kl. 23:29

Föregående ämne - Nästa ämne

Myko

Låt oss säga att man kunde köpt mycket LEGO för pengarna, och nöja oss med det...

studbringer

Diverse SW minifigs:

Captain Antilles, General Crix Madine och B-Wing pilots (flesh)... en Admiral Ackbar va visst oxå med  ;D

White Boba Fett (McQuarrie Concept), Chrome Darth Vader, Chrome Stormtroopers

och sist men inte minst, 140st Snowtroopers + 60st Hoth Rebel Troopers (nyaste redesignen)  :o

Inväntar följande:

Boba Fett (nyaste redesignen)  8)

Skrytsson

Citat från: studbringer skrivet 10 december 2010 kl. 16:33
Diverse SW minifigs:

Captain Antilles, General Crix Madine och B-Wing pilots (flesh)... en Admiral Ackbar va visst oxå med  ;D

White Boba Fett (McQuarrie Concept), Chrome Darth Vader, Chrome Stormtroopers

och sist men inte minst, 140st Snowtroopers + 60st Hoth Rebel Troopers (nyaste redesignen)  :o

Inväntar följande:

Boba Fett (nyaste redesignen)  8)

Oj, det var mycket. På BL?

dalle

Nya 7929 the Battle of Naboo köptes på BR på Hamngatan, Sthlm. Inget fantastiskt bygge, men ett bra partpack.

Goldmember

Dalle,

Fanns det några mer nya sw set på BR i gallerian? och hur många fanns det av battle of naboo?

Skrytsson

Citat från: dalle skrivet 11 december 2010 kl. 22:47
Nya 7929 the Battle of Naboo köptes på BR på Hamngatan, Sthlm. Inget fantastiskt bygge, men ett bra partpack.

Wow! Så nu har de alltdå kommit SW-seten? Fanns det några fler SW-set där, andra teman - samlarfigurerna? Någon mer som lyckats hitta sådant någonstans i landet?

dalle

Citat från: Skrytsson skrivet 11 december 2010 kl. 23:03
Citat från: dalle skrivet 11 december 2010 kl. 22:47
Nya 7929 the Battle of Naboo köptes på BR på Hamngatan, Sthlm. Inget fantastiskt bygge, men ett bra partpack.

Wow! Så nu har de alltdå kommit SW-seten? Fanns det några fler SW-set där, andra teman - samlarfigurerna? Någon mer som lyckats hitta sådant någonstans i landet?
Nu var det så att det var min yngsta son som var med sin rika moster och titta på julskyltning som inhandla paketet. Han sa att han såg flera nya SW askar. Jag hoppas han har rätt.

Skrytsson

Citat från: dalle skrivet 11 december 2010 kl. 23:17
Citat från: Skrytsson skrivet 11 december 2010 kl. 23:03
Citat från: dalle skrivet 11 december 2010 kl. 22:47
Nya 7929 the Battle of Naboo köptes på BR på Hamngatan, Sthlm. Inget fantastiskt bygge, men ett bra partpack.

Wow! Så nu har de alltdå kommit SW-seten? Fanns det några fler SW-set där, andra teman - samlarfigurerna? Någon mer som lyckats hitta sådant någonstans i landet?
Nu var det så att det var min yngsta son som var med sin rika moster och titta på julskyltning som inhandla paketet. Han sa att han såg flera nya SW askar. Jag hoppas han har rätt.

Hur sjutton kan det vara så? Jag var där och frågade en kvinna i personalen för mindre än en vecka sedan: "Nej, de kommer definitivt inte komma före jul". Någon kedja som har mindre informerad personal än BR, någon?

Fint i alla fall att de har dem  :D

mechamike

Plockade upp en serie 2 figur på måfå i matbutiken idag.. blev en "Spartan"  ;D

Off topic
Ska svänga förbi Sagoland och spana efter nya SW.. de brukar vara tidiga..
?

Fredrik

Citat från: dalle skrivet 11 december 2010 kl. 22:47
Nya 7929 the Battle of Naboo köptes på BR på Hamngatan, Sthlm. Inget fantastiskt bygge, men ett bra partpack.
Något nytt city?

martin_p


mechamike

366 kr det var sannerligen ett fynd! gratulerar!
?

martin_p

Citat från: mechamike skrivet 12 december 2010 kl. 19:44
366 kr det var sannerligen ett fynd! gratulerar!

Tackar! Blev överraskad själv faktiskt att ingen bjöd över mig.

Peewit

Citat från: martin_p skrivet 12 december 2010 kl. 19:53
Citat från: mechamike skrivet 12 december 2010 kl. 19:44
366 kr det var sannerligen ett fynd! gratulerar!

Tackar! Blev överraskad själv faktiskt att ingen bjöd över mig.

Tur för dig att jag inte såg den auktionen. Då hade det blivit dyrare  ;)

de Gothia

kul när man hittar såna fynd! :) den såg heller inte ut att ha varit med i några större sjöslag! :)! :)

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.