Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

LEGO i media (samlingstråd)

Startat av Nextuz, 23 januari 2009 kl. 18:37

Föregående ämne - Nästa ämne

ByggareDan

Blir ju en rejäl båt han bygger och det som 11åring, är ju ordentligt imponerande.
Har som hastigast läst artikeln och misstänker att morfar är med och bygger/hjälper till och gillar det.

/ByggareDan


Skafte

Såg ett avsnitt Big Bang Theory ikväll. Sheldon var hemma i Texas och var upprörd över nånting och satt på sitt rum. Och byggde Police Command Base (1986). Instruktion i fint skick förstås...

De har ibland LEGO-referenser och de är alltid korrekta. De verkar ha väldigt hög nivå på sin faktakoll!

Nextuz

Citat från: Skafte skrivet 05 november 2014 kl. 00:14
Såg ett avsnitt Big Bang Theory ikväll. Sheldon var hemma i Texas och var upprörd över nånting och satt på sitt rum. Och byggde Police Command Base (1986). Instruktion i fint skick förstås...

De har ibland LEGO-referenser och de är alltid korrekta. De verkar ha väldigt hög nivå på sin faktakoll!

Psst...   
Skippa "-1" i setnumret så blir det rätt ;)

Skafte


Teabox

Citat från: Skafte skrivet 05 november 2014 kl. 08:57
Det funkar för mig?

Länkningen fungera för mig, men inte den nya preview bilden.

carlmagnuso

Samma här, länken funkar men inte previewn.

bjomark77

I gårdagens Äntligen Hemma, satte dom upp en fototapet och gjorde kuddar av inskannade  legobitar.

Peter S

Citat från: bjomark77 skrivet 05 november 2014 kl. 11:18
I gårdagens Äntligen Hemma, satte dom upp en fototapet och gjorde kuddar av inskannade  legobitar.
Du menar att om man inte kan få nog av äkta bitar under fötterna, så kan man dessutom få falska bakom ryggen i soffan? Hoppas det såg bättre ut i verkligheten än i min hjärna... ;D

ByggareDan

I veckans Uppsalatidningen (gratis veckotidning) var Etzel med i ett reportage på 3/4 sida.
Kan ta med den till eventet om inte Etzel själv tar med reportaget om sig själv.

/ByggareDan

Nextuz

Citat från: Skafte skrivet 05 november 2014 kl. 08:57
Det funkar för mig?

Uttryckte mig slarvigt... De va previewen jag menade :)



SvanteOlof

Citat från: jalex skrivet 07 november 2014 kl. 01:33
Citat från: Studley Heinsbergen skrivet 06 november 2014 kl. 22:44
Typiskt afolofobt klickbete. http://cafe.se/21-bisarra-bilder-som-bevisar-att-vuxna-inte-borde-fa-bygga-lego/

Ja suck... ingen vidare artikel. Trångsynt minst sagt!


Ja det är cafe som riktar sig till 14årinagr i 20-årsåldern. Fina bilder dock. Anatomibilden var läcker
ordvits: studsmatta = 4186


LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.