Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

PaB sortiment - LEGO Stores Stockholm / MoS & Skhlm

Startat av andli, 16 november 2015 kl. 12:51

Föregående ämne - Nästa ämne

ColA


andreaseldh

Tack för hjälpen även om det blev att jag beställde bitarna på Bricklink!

Snoddas J

Jag var på MOS i går, väggen är inte värd ett besök just nu. Inget nytt sedan början av december, bara bottenskrap kvar. Det finns diverse standardbitar, dom flesta i ovanliga format och kulörer som man knappast bulkar, det finns blommor och små 2/3 slopes. En "glugg" är helt tom och i många andra är det magert.

swestar

Mina Egna Byggen flickr
Instagram

Skafte

Så här såg det ut den 20/1 enligt Michael Yngman i AFOL-gruppen på FB.

drdoddo

Det fanns även LBG tiles 2x2 när jag var där i slutet av förra veckan.

swestar

Tack för svar.

Blev 1 stor och 1 liten mugg för mig. Lillkillen (sonen 3år)  fyllde med hjälp av mamma 1stor mugg till sig själv.

Fanns även svarta curved slopes 2x2, vita curved slopes 1x1 och vita "glassbitar".
Mina Egna Byggen flickr
Instagram

Snoddas J

Bilden från Skafte/Yngman här ovan gäller fortfarande i dag. VARNING!! Det är bara bottenskrap kvar av 3 x5 leaves!! Vill ni ha Leaves så åk till MOS nu, i morgon kan det vara för sent!!


byStfn

Citat från: denjohan skrivet 11 februari 2019 kl. 14:40
Hur ser det ut den här veckan?
Eventuellt drar jag dit idag eller imorgon och kan då rapportera..


byStfn

Senaste nytt på väggen! Mer bitar nästa vecka (dock inte allt personalen beställt)..

Peter S

Är den svarta 2x3 en tile? :o Är det en olivgrön 1x1-brick med stud åt ett håll?

Myko

Citat från: Peter S skrivet 13 februari 2019 kl. 13:57
Är den svarta 2x3 en tile? :o Är det en olivgrön 1x1-brick med stud åt ett håll?

Svarta är en plate. Den andra är nog samma sandgröna som funnits sen dackefejden.

Peter S

Citat från: Myko skrivet 13 februari 2019 kl. 14:00
Citat från: Peter S skrivet 13 februari 2019 kl. 13:57
Är den svarta 2x3 en tile? :o Är det en olivgrön 1x1-brick med stud åt ett håll?

Svarta är en plate. Den andra är nog samma sandgröna som funnits sen dackefejden.
Jaja, man kan i alla fall hoppas.... ::)

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.