Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

LEGO på nätet (ej MOCs)

Startat av Myko, 19 december 2012 kl. 11:30

Föregående ämne - Nästa ämne

Magnus den store

Beyond the Brick besöker Lego House.

Pluppsala finns även på Flickr. Välkommen!

Godtfred

"- We come in pieces! "  ;D

Kwagge

Längtar till den 25/8! Vilka landskap! O mer kommer...

Lordflintstone

#63
Verkar vara intressantare än Legoland. Finns det någon översikt på vad som kommer finnas? Tex en shop vore ju fintfint.
Kollade igenom snabbt, värkar vara en shop där. Man kan ju hoppas att det blir shoparnas shopar med massa fina bitar på en gigatisk PaB vägg

Kwagge

Citat från: Lordflintstone skrivet 06 juni 2017 kl. 20:34
Verkar vara intressantare än Legoland. Finns det någon översikt på vad som kommer finnas? Tex en shop vore ju fintfint.
Kollade igenom snabbt, värkar vara en shop där. Man kan ju hoppas att det blir shoparnas shopar med massa fina bitar på en gigatisk PaB vägg

Blir en shop ja. Men ingen jättestor. När jag var där i september så berättade de att det var en utmaning att få till shopen för det var lite snedtak på en sida. (Om jag minns rätt). Men det blir mugg pris o VIP poäng shop. På Legoland är det ju vikt pris plus inga poäng..

dalle

Citat från: Kwagge skrivet 06 juni 2017 kl. 22:03
Citat från: Lordflintstone skrivet 06 juni 2017 kl. 20:34
Verkar vara intressantare än Legoland. Finns det någon översikt på vad som kommer finnas? Tex en shop vore ju fintfint.
Kollade igenom snabbt, värkar vara en shop där. Man kan ju hoppas att det blir shoparnas shopar med massa fina bitar på en gigatisk PaB vägg

Blir en shop ja. Men ingen jättestor. När jag var där i september så berättade de att det var en utmaning att få till shopen för det var lite snedtak på en sida. (Om jag minns rätt). Men det blir mugg pris o VIP poäng shop. På Legoland är det ju vikt pris plus inga poäng..

https://www.legohouse.com/en-gb/eat-and-shop/lego-brand-store

Kwagge

Citat från: dalle skrivet 07 juni 2017 kl. 10:46
Citat från: Kwagge skrivet 06 juni 2017 kl. 22:03
Citat från: Lordflintstone skrivet 06 juni 2017 kl. 20:34
Verkar vara intressantare än Legoland. Finns det någon översikt på vad som kommer finnas? Tex en shop vore ju fintfint.
Kollade igenom snabbt, värkar vara en shop där. Man kan ju hoppas att det blir shoparnas shopar med massa fina bitar på en gigatisk PaB vägg

Blir en shop ja. Men ingen jättestor. När jag var där i september så berättade de att det var en utmaning att få till shopen för det var lite snedtak på en sida. (Om jag minns rätt). Men det blir mugg pris o VIP poäng shop. På Legoland är det ju vikt pris plus inga poäng..

https://www.legohouse.com/en-gb/eat-and-shop/lego-brand-store

Där ser man taket jag pratade om..


MartinAberg


crowwlime_

Såg en intressant länk på FB, kul idé!  ;D

Kille gör "CV" av LEGO: https://9gag.com/gag/aAD4woE?ref=fbp

//Kråkan

Eigenbrötler

Ta en titt i min butik, jag kanske har bitarna du behöver?
 ▶▶▶𝕰𝖎𝖌𝖊𝖓𝖇𝖗𝖔𝖙𝖑𝖊𝖗𝖘◀◀◀

o0ger

Citat från: Eigenbrötler skrivet 15 oktober 2017 kl. 19:09
Skottsäkert?
Jag klickade på gilla först, enbart för att sen få möjligheten att klicka på ogilla.

Folk som förstör lego har jag inte mycket till övers för. Folk som dessutom har så här mycket vapen hoppas jag aldrig behöva träffa på.
Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

colonel


andreaseldh

Men med 20 lager plates kan man ju i alla fall bygga en skottsäker väst som håller för de flesta små handeldvapen.

Eigenbrötler

krocktest ala mythbusters
Ta en titt i min butik, jag kanske har bitarna du behöver?
 ▶▶▶𝕰𝖎𝖌𝖊𝖓𝖇𝖗𝖔𝖙𝖑𝖊𝖗𝖘◀◀◀

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.