Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Tips om prisvärt LEGO (inga auktioner)

Startat av shiftaltcmd, 04 mars 2009 kl. 18:35

Föregående ämne - Nästa ämne

Skrytsson

Citat från: Silence101 skrivet 12 september 2011 kl. 13:56
Citat från: Skrytsson skrivet 12 september 2011 kl. 13:22
Citat från: shutter skrivet 09 september 2011 kl. 23:04
Fick precis tips av min kumpan, på 10 år, om att Jack Sparrow är bipackad nästa veckas Kalle Anka.
Nu ska här köpas lösnummer...

Hittade på Coop och i Pressbyrån det nya KA & Co-numret, nummer 37. Upptäckte till min besvikelse att det inte alls är någon Sparrow, istället medföljer en äckligt ful gul plastrobot  :-[  :(

Nu är jag besviken, shutter  :'(

Jag läste nånstans att det är nog nästa nummr

Var läste du det?

Silence101

#871
Kalle ankas hemsida. Nån skrev i ett litet forum att det är en transformer med i veckans nummer.
http://www.kalleanka.se/default.aspx?section=blad&id=6668

Skrytsson, är det du som undrat i det forumet? :D
It all seems so stupid, it makes me want to give up.
But why should I give up when it all seems so stupid?

Skrytsson

Citat från: Silence101 skrivet 12 september 2011 kl. 14:03
Kalle ankas hemsida. Nån skrev i ett litet forum att det är en transformer med i veckans nummer.
http://www.kalleanka.se/default.aspx?section=blad&id=6668

Skrytsson, är det du som undrat i det forumet? :D

Haha, ja jag reggade mig för att fråga om Sparrow-figuren :P  :-[ ;)

Ras 74

Meddela gärna vad du får för svar där här Skrytsson.
We meet again, at last. The circle is now complete. When I left you, I was but the learner. Now I am the master.

Tobbe Arnesson

Svaret har redan kommit där: "Nej, den kommer nästa nummer, nu var det en transformer, som kan förvandlas till en bil. "
Blogg: Robotkampen

shutter

Skrytsson, du har antagligen köpt det "gamla" numret av Kalle. Kolla på sista sidan i din tidning om där står att "nästa nummer" kommer att innehålla utlovade Jack Sparrow...

Min kontakt, som prenumerant, har för sig att han får tidningen på onsdagar eller torsdagar.

Skrytsson

Citat från: shutter skrivet 12 september 2011 kl. 20:02
Skrytsson, du har antagligen köpt det "gamla" numret av Kalle. Kolla på sista sidan i din tidning om där står att "nästa nummer" kommer att innehålla utlovade Jack Sparrow...

Jag köpte alltså inte numret. trevligt att JS verkar komma i nästa nummer iaf :)

Olsson

Lekhuset i Norrköping har halva priset på utvalda sett. Massor av Atlantis, Toy Story och World Racers. Den stora Atlantis porten var prismärkt under 500 och sen hälften på det!
Gäller tydligen tills på söndag.

//Olsson

Barbaroux

Citat från: Olsson skrivet 16 september 2011 kl. 13:43
Lekhuset i Norrköping har halva priset på utvalda sett. Massor av Atlantis, Toy Story och World Racers. Den stora Atlantis porten var prismärkt under 500 och sen hälften på det!
Gäller tydligen tills på söndag.

//Olsson


Har erbjudandet redan börjat eller är det först på lördag?

Olsson

#879
Började i dag. Fanns ett antal pallar med sett.

darfen

Å ja som åkte precis förbi det. Eller för en 6-7 timmar sedan:)
Aja, den som spar han har...

RedGiant

Citat från: Skrytsson skrivet 12 september 2011 kl. 14:30
Citat från: Silence101 skrivet 12 september 2011 kl. 14:03
Kalle ankas hemsida. Nån skrev i ett litet forum att det är en transformer med i veckans nummer.
http://www.kalleanka.se/default.aspx?section=blad&id=6668

Skrytsson, är det du som undrat i det forumet? :D

Haha, ja jag reggade mig för att fråga om Sparrow-figuren :P  :-[ ;)

Citat från: Tobbe Arnesson skrivet 12 september 2011 kl. 15:04
Svaret har redan kommit där: "Nej, den kommer nästa nummer, nu var det en transformer, som kan förvandlas till en bil. "
Hahhahaha...  ;D ;D :D :P
Jag, en 31-årig "vanlig" pappa, fann mig själv totalt åsidosätta onsdagens middags-inköp på ICA för att istället plöja igenom serietidningshyllan på jakt efter en tidning jag inte vill läsa med medföljande LEGO-figur jag, i ärlighetens namn, inte behöver.... Det är tur man har ett forum att läsa i om andra "intresserades" urspårningar.... ;D :P

swestar

Citat från: Skrytsson skrivet 12 september 2011 kl. 21:05
Citat från: shutter skrivet 12 september 2011 kl. 20:02
Skrytsson, du har antagligen köpt det "gamla" numret av Kalle. Kolla på sista sidan i din tidning om där står att "nästa nummer" kommer att innehålla utlovade Jack Sparrow...

Jag köpte alltså inte numret. trevligt att JS verkar komma i nästa nummer iaf :)
När kommer nästa nummer?
Mina Egna Byggen flickr
Instagram


Stigge72

Är det någon som sett/köpt nya numret av Kalle än? och var det rätt nu?

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.