Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Nya bitar i LDD

Startat av o0ger, 30 augusti 2013 kl. 09:53

Föregående ämne - Nästa ämne

o0ger

Mitt LDD laddade precis ner 10 MB nya bitar.

Jag tycker att informationen från LEGO om uppdateringar i LDD är lite knapphändig. Skulle vara kul att få en change-list varje gång. Eller kan man hämta det nånstans?
Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

o0ger

Jag ser nu att detta redan har diskuterats på Eurobricks.

http://www.eurobricks.com/forum/index.php?showtopic=86274

Jag är visst lite trög...
Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

Superkalle

Citat från: o0ger skrivet 30 augusti 2013 kl. 09:56
Jag är visst lite trög...

Närå....däremot kan man ju passa på att ladda upp detta på kära Swebrick också  :)


o0ger

Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

Illuwatar

Såg detta också idag. Men fortfarande ingen L-motor eller servo (från Crawlern). Däremot något som kallas Engine - Turbo Ass...
Inget är omöjligt - det omöjliga tar bara mer tid...
http://www.illuwatar.se

o0ger

Superkalle, kan du lägga upp filen med de nya bitarna här på swebrick också? Jag har inget konto på Eurobricks.
Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

Superkalle

Citat från: o0ger skrivet 06 december 2013 kl. 09:11
Superkalle, kan du lägga upp filen med de nya bitarna här på swebrick också? Jag har inget konto på Eurobricks.
Här kommer LXF-filen.


o0ger

Tackar!

Det är ny och förändrade bitar va?  Tycker jag känner igen många sedan tidigare.

Kul att äntligen få se 2717 Technic Figure Seat i LDD, den har jag faktiskt undrat över.
Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

Superkalle

Alla dessa är nya DesignID's (gjutformar) i LDD. Däremot är ju en del lika sådana som redan funnits, men ändock olika DesignID.

o0ger

Dags för lite nya bitar i LDD! - Uppdateringen heter 1392

Läs mer om den här: http://www.eurobricks.com/forum/index.php?showtopic=95162

Superkalle har gjort en fil med alla de nya bitarna, och det finns en PDF med lite bug-fixar också.
Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

Superkalle

Tack för att du nämner detta oOger  :)

(fasiken...får dåligt samvete att jag inte postar om dessa nyheter på min "hemma"-LUG också)

o0ger

Citat från: Superkalle skrivet 12 maj 2014 kl. 13:44
Tack för att du nämner detta oOger  :)

(fasiken...får dåligt samvete att jag inte postar om dessa nyheter på min "hemma"-LUG också)
I've got your back! ;)
Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

AndersI

Citat från: o0ger skrivet 12 maj 2014 kl. 09:49
Superkalle har gjort en fil med alla de nya bitarna, och det finns en PDF med lite bug-fixar också.

"Sorry, you don't have permission for that!" på båda länkarna för mig...

Myko

Man måste logga in på Eurobricks. Jag tröttnade också i det stadiet. ;)

o0ger

Halloj!

Nu har det kommit lite nya bitar till LDD igen.

Här är superkalles bild som jag snodde från Eurobricks.

Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.