Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Klossfestivalen 5-7 juli 2019 Örebro - Anmäl er här!

Startat av klossbutiken.se, 19 mars 2019 kl. 15:30

Föregående ämne - Nästa ämne

Gideon

Citat från: andreas E skrivet 12 juni 2019 kl. 09:31
Citat från: fork skrivet 12 juni 2019 kl. 09:07
Citat från: Anders67 skrivet 11 juni 2019 kl. 23:35
Mars2050 är anmält som 300x120 cm, jag har 4 modeler brett plus 1+1 moduler från Andli och ...
Om Gideon har plats i bilen kan jag skicka med min modul (2x4), kan tyvärr inte vara med själv.

Föreningen har några rullar med avspärrningsband hos Nextuz.
Finns där någon som kan ta med dem till Örebro och ge dem till Ozp/Kwagge för vidare befodran till Hässleholm?
Både Mars-modul och avspärrningsband borde inte vara några problem att få med till Örebro bara de kan hitta till Ludvika innan dess.

andreas E

Citat från: Gideon skrivet 12 juni 2019 kl. 16:01
Citat från: andreas E skrivet 12 juni 2019 kl. 09:31
Citat från: fork skrivet 12 juni 2019 kl. 09:07
Citat från: Anders67 skrivet 11 juni 2019 kl. 23:35
Mars2050 är anmält som 300x120 cm, jag har 4 modeler brett plus 1+1 moduler från Andli och ...
Om Gideon har plats i bilen kan jag skicka med min modul (2x4), kan tyvärr inte vara med själv.

Föreningen har några rullar med avspärrningsband hos Nextuz.
Finns där någon som kan ta med dem till Örebro och ge dem till Ozp/Kwagge för vidare befodran till Hässleholm?
Både Mars-modul och avspärrningsband borde inte vara några problem att få med till Örebro bara de kan hitta till Ludvika innan dess.
Skulle avspärningsbandets innehavare och du försöka prata ihop er? Eller att fork kontaktar Nextuz och tar banden till dig när han skulle bidra med sin Mars modul om nu du tar med den ner?

Gideon

Citat från: andreas E skrivet 12 juni 2019 kl. 16:56
Skulle avspärningsbandets innehavare och du försöka prata ihop er? Eller att fork kontaktar Nextuz och tar banden till dig när han skulle bidra med sin Mars modul om nu du tar med den ner?
Skickar en fråga i Dala-chatten.

mortil

Ja.  man får väl anmäla lite fler byggen ikväll då :P

Hade ju glömt helikoptrarna såg jag.
Lego är avkoppling.

Technic är livet.

mortil

Så. allt anmält.  men vi får väl se om jag hinner klart med min CH-53 :P
Lego är avkoppling.

Technic är livet.

Gideon

Citat från: mortil skrivet 16 juni 2019 kl. 14:28
Så. allt anmält.  men vi får väl se om jag hinner klart med min CH-53 :P
Bygges färdigt på plats annars? :)

mortil

Citat från: Gideon skrivet 16 juni 2019 kl. 18:26
Citat från: mortil skrivet 16 juni 2019 kl. 14:28
Så. allt anmält.  men vi får väl se om jag hinner klart med min CH-53 :P
Bygges färdigt på plats annars? :)

Ja varför inte.
Lego är avkoppling.

Technic är livet.

byStfn

Pga dålig planering och mycket jobb fyllde jag i en bordsyta för småbyggen nu. Det är samma som i Borlänge i stort sett - någon liten uppdatering kanske. Räcker det? annars kompletterar jag gärna med vilka byggen det är (Toy Story mest) i morgon :)

Gideon

Citat från: byStfn skrivet 16 juni 2019 kl. 23:36
Pga dålig planering och mycket jobb fyllde jag i en bordsyta för småbyggen nu. Det är samma som i Borlänge i stort sett - någon liten uppdatering kanske. Räcker det? annars kompletterar jag gärna med vilka byggen det är (Toy Story mest) i morgon :)
Bara ytan är rätt och det är ok med en enda skylt så blir det nog bra :)

byStfn

Brukar inte behövas skyltar men sen har jag anonyma kvar från Borlänge också.

Zilmrud

Är det någon från Stockholm (gärna norra delen) som ska till Klossfestivalen och kan få med sig lite bitar från en langare till en brukare!? Skicka gärna PM
//Peter Z:a Ilmrud (Zilmrud)

https://www.flickr.com/photos/zilmrud/

Boathill

Jobbar i Kista och åker till KF fredag morgon om det är till någon hjälp?

Jesperrydhog


byStfn

Citat från: Jesperrydhog skrivet 19 juni 2019 kl. 00:36
jag är väl anmäld till klossfestivalen?

Kolla mailen Jesper! Jag hade en kopia av min anmälan i ett mail som hette "Deltagaranmälan - Klossfestivalen 2019". Bara att söka i inkorgen!

klossbutiken.se

Hej Alla.

Undrar vilka som filmade när vi släppte Falken på Sergios bygge på förra årets Klossfestival? Gärna i hög kvalité och gärna klippt och gärna om någon kan redigera den så den även blir i slowmotion. Maila den till mig via t.ex. Sprend.com till Fredrik @ klossbutiken.se

Tack snälla på förhand!

Fredrik
www.klossbutiken.se är störst på Lego i Sverige! Välkomna in!

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.