Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

The LEGO Movie 2 (Spoiler varning)

Startat av Teabox, 05 juni 2018 kl. 15:38

Föregående ämne - Nästa ämne

skitkid

Uppsättningen av figs i den där var över förväntan och nice med ett D2C-set som inte är en farkost.
/skitkid

andli

Citat från: Magnus den store skrivet 16 december 2018 kl. 15:10
Citat från: Synrise skrivet 16 december 2018 kl. 10:17
edit: uppladdad bild är borttag då vi undviker läckta bilder uppladdade på siten
Säker på det?  ;)
JA, bilden som låg där innan CopMike editerade var länkad från extern site och inte hos oss.
I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it.

Magnus den store

Citat från: andli skrivet 16 december 2018 kl. 16:59
Citat från: Magnus den store skrivet 16 december 2018 kl. 15:10
Citat från: Synrise skrivet 16 december 2018 kl. 10:17
edit: uppladdad bild är borttag då vi undviker läckta bilder uppladdade på siten
Säker på det?  ;)
JA, bilden som låg där innan CopMike editerade var länkad från extern site och inte hos oss.
Aah, du tänkte så. Jag tänkte att det inte ens är okej att bädda in en hemlig bild, från en annan server.
Pluppsala finns även på Flickr. Välkommen!

andreaseldh

Nu har jag sett filmen på svenska och blev överraskad av en viss röst. Dags att sätta spoilervarning på tråden?

Peter S

Citat från: andreaseldh skrivet 26 februari 2019 kl. 16:45
Nu har jag sett filmen på svenska och blev överraskad av en viss röst. Dags att sätta spoilervarning på tråden?
Glenn Hysén?
https://www.dubbningshemsidan.se/credits/lego-filmen2/
Vad är det som kan spoilas med en röst?

Godtfred

Jag misstänker att du syftar på en forummedlem...

andreaseldh

Citat från: Godtfred skrivet 26 februari 2019 kl. 18:52
Jag misstänker att du syftar på en forummedlem...

Precis, en viss höjdhoppande Glasstrut. Jag tror det är Sveriges mest kända AFOL, om man frågar icke-AFOL (fick jag ihop logiken). Nu är min fråga om denna roll vikts åt motsvarande kändisar även på andra språk?

Lordflintstone

Nu har jag sätt filmen men tyvärr bara på svenska.
Jag tycker den var bättre än tvåan.
Gillar fortfarande känslan att allt skulle vara stopmotion.
Ett vuxen skämt jag som gillar historia diggade var lincons kommentar när han åkte ner i lådan.

andreaseldh

Vi som bara sett filmen på svenska undrar om den nya texten lyder "Everything SNOT awesome"?

andli

I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it.

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.