Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Månadens MOC Januari 2019 - arbetstråd

Startat av Myko, 02 januari 2019 kl. 20:44

Föregående ämne - Nästa ämne

Myko

Nya trådar som skapas under Egna byggen / MOCs är automatiskt nominerade till Månadens MOC.

För att manuellt nominera ett bidrag, välj "Citera" på inlägget och kopiera texten, klistra sedan in den i ett svar i den här tråden.

Det sparar mig också massor med tid om ni bifogar den bild ni vill ska synas på framsidan som en bilaga (attachment) till inlägget.

Jesperrydhog


Nybohov Creation Ltd.

Bara ett simpelt radhusmods i en miljonprogramslägenhet. Verkligen ingen keramiker.

Jesperrydhog

#3
Citat från: Jesperrydhog skrivet 23 december 2018 kl. 04:11
Var segis om den hära Bas IV Släck/Räddningsbilen. Våxtorps nya brandbil med fyra Minifiguren i sig.?  Jag har gjort om den så att den ska liknar den verkliga 255-8310.
Man fick riva den gamla som jag byggde då tidigare tillfälle.
Screenshot_2018-12-23-03-58-48 by Jesper Rydhög, on FlickrScreenshot_2018-12-23-04-00-05 by Jesper Rydhög, on Flickr

o0ger

Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

o0ger

Infantry Scout Drone

Citat från: o0ger skrivet 15 januari 2019 kl. 20:29
Infantry Scout Drone från Allen-Princeton Robotics kommer ingå i din trupp precis som en vanlig soldat, men den kommer hålla ut längre och den kärver inga matransoner eller vila. Den klarar sig flera veckor utan laddning och kan dessutom användas för att ladda annan utrustning!



Såsom många av Samfundets transportfirmor kräver kan denna enhet rymmas inom volymen 8x8x10 måttenheter.


Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

Jesperrydhog


Jesperrydhog


Wolcker

Citat från: Wolcker skrivet 22 januari 2019 kl. 20:55
Så blev lite sagan om ringen =)






Detta är nr 2 av mina 3 jag skall göra av första filmen.

Hoppas ni gillar den
Flickr Wolcker
Hemsida Wolcker.com
Instagram  Wolcker

Nybohov Creation Ltd.

Citat från: Nybohov Creation Ltd. skrivet 27 januari 2019 kl. 14:20
Hittade en bild i en Lego grupp på det där Facebook och tänkte att den idén lånar jag.
https://bit.ly/2sQbKdk
(Jag hittar inte tillbaka till inlägget, så jag kan inte tacka personen som postade bilden.)

Jag fick också ett nytt tillfälle att testa Magnus den stores indragna hörn.


[MOC] Defunct Hardware Shop by Nybohov Creation Ltd., on Flickr


[MOC] Defunct Hardware Shop by Nybohov Creation Ltd., on Flickr


[MOC] Defunct Hardware Shop by Nybohov Creation Ltd., on Flickr


[MOC] Defunct Hardware Shop by Nybohov Creation Ltd., on Flickr

Nu har jag slut på idéer på byggen, men ont om hela kalsonger, så det är dags att damma av symaskinen igen.
Bara ett simpelt radhusmods i en miljonprogramslägenhet. Verkligen ingen keramiker.

Myko

Nytt år och nya byggen! Januari har varit en produktiv månad för Swebricks byggare, och det finns 28 byggen att gotta sig i!

  Denna månad utser vi Nybohov Creation Ltd med High Society Corner Building till månadens bygge.

Ett praktexempel på vilka snygga effekter man får till av att bara variera många bitar av samma element. Väldigt snygga detaljer och färger, ett givet tillskott till Nybohovs fantastiska stadslayout.

 

- Månadens MOCs -

                                                       

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.