Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Involunary Dives

Startat av Svenning, 31 januari 2019 kl. 18:47

Föregående ämne - Nästa ämne

Svenning

Hej allihopa! Detta är mitt senaste bygge sedan jag fyllde 18. Det är byggt för Challenge II i Guilds of Historica på Eurobricks. (EB-tråden som förklara vad bygget handlar om: https://www.eurobricks.com/forum/index.php?/forums/topic/169959-ch-ii-cat-b-involuntary-dives/ ). Berätta gärna vad ni tycker! Tack på förhand!


































Betweenbrickwalls

Superfint! Snygg inramning av hamnbassängen med de olika hustyperna och kul med lite action hos figurerna  :)
Instagram: @betweenbrickwalls

Flickr: https://www.flickr.com/photos/149907857@N08/

robinnilsson403

Riktigt snyggt! Jag har alltid gillat din stil som du gör byggnader i! Kanske lite svagt ljus i bilderna.
I min skalle brann en motsats, En skogsbrand i en park
Där hundratusen apor, Fyller tonårsblanka ark

pareriksson

Jättefint! Ska bli kul att titta närmare på. Är valven sköra?

Odidoma

Bra första inlägg. Väldigt levande bygge och väldigt balanserat. Vi har en mängd GoH-byggare här på Swebrick.

ColA

Super snyggt, härlig detaljrikedom.

Nybohov Creation Ltd.

Jag gillar förstås de slita fasaderna lite extra.
Bara ett simpelt radhusmods i en miljonprogramslägenhet. Verkligen ingen keramiker.

AndersI

Citat från: robinnilsson403 skrivet 31 januari 2019 kl. 19:23
Kanske lite svagt ljus i bilderna.

Sånt går att åtgärda med lite bildbehandling. 30 sekunder med paint.net gav följande:

Anders67

Syggt och kul med så mycket som händer i bygget! Och som skrivet innan fixar du vitbalansen i bilderna så kan du till och med hamna på brothers brick!

Svenning

Citat från: Betweenbrickwalls skrivet 31 januari 2019 kl. 18:57
Superfint! Snygg inramning av hamnbassängen med de olika hustyperna och kul med lite action hos figurerna  :)
Tack!
Citat från: robinnilsson403 skrivet 31 januari 2019 kl. 19:23
Riktigt snyggt! Jag har alltid gillat din stil som du gör byggnader i! Kanske lite svagt ljus i bilderna.
Tack! Jag håller med om bilderna, tyckte de såg tillräckligt ljusa ut när jag redigerade men så kan de gå.
Citat från: pareriksson skrivet 31 januari 2019 kl. 20:09
Jättefint! Ska bli kul att titta närmare på. Är valven sköra?
Tack! Valvet i mitten är ganska skört men de andra sitter riktigt bra, speciellt de på hörnhuset.
Citat från: Odidoma skrivet 31 januari 2019 kl. 21:19
Bra första inlägg. Väldigt levande bygge och väldigt balanserat. Vi har en mängd GoH-byggare här på Swebrick.
Tack!
Citat från: ColA_30 skrivet 01 februari 2019 kl. 06:18
Super snyggt, härlig detaljrikedom.
Tackar!
Citat från: Nybohov Creation Ltd. skrivet 01 februari 2019 kl. 07:22
Jag gillar förstås de slita fasaderna lite extra.
Föga förvånande ;D
Citat från: Anders67 skrivet 02 februari 2019 kl. 18:56
Syggt och kul med så mycket som händer i bygget! Och som skrivet innan fixar du vitbalansen i bilderna så kan du till och med hamna på brothers brick!
Tack! Kan man redigera bilderna som redan är på flickr utan att behöva lägga upp nya?

BerraBZ

Vad vi tycker? Vi älskar det. Bra gjort!

Joacim

Kan bara hålla med! Grymt snygg blandning av olika tekniker och riktigt levande resultat!

Zilmrud

Va kul att du är 18 och kan vara med i Swebrick. Många är nog vana med att se dina grymma byggen på Klossfestivalen eller på Eurobricks.
Som jag nämnt tidigare så är det ett riktigt snyggt bygge med bra action och snygga tekniker.
#swedishlegomaffia  ;D
//Peter Z:a Ilmrud (Zilmrud)

https://www.flickr.com/photos/zilmrud/

Sollan

Väldigt snyggt med mycket liv o rörelse!

Anders67

Ja man kan tedigera bilder och återuppladda/ersätta dem!

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.