Mitt eget lilla Lego Citys Frivilliga Brandväsen,Brandvärn eller Räddningsvärn.

Startat av Jesperrydhog, 02 december 2015 kl. 23:41

Föregående ämne - Nästa ämne

Jesperrydhog

Här har vi då två olika Lego City skogs brandbil . Ett av dom är ett eget bygge. Kan man gissar vilket det är? Är det den som syns vid Vänster eller höger.?

Jesperrydhog


Nybohov Creation Ltd.

Dina bilar blir lite bättre varje gång. Fint att se utvecklingen!
Bara ett simpelt radhusmods i en miljonprogramslägenhet. Verkligen ingen keramiker.

Jesperrydhog


Jesperrydhog


Jesperrydhog

Här har vi då min egna brandchefbil som jag har byggt upp och snott lite idé av Lego City fire Chief Car .
Den här gången så ska den föreställa en Insatsledare bil från Ängelholm och Helsingborg flygplats brandkår. Engelholms Insatsledare fire Car airport fire brigade. by Jesper Rydhög, on FlickrEngelholms Insatsledare fire Car airport fire brigade. by Jesper Rydhög, on Flickr
https://youtu.be/yRqdsF4p_g4

Jesperrydhog

Dom bilarna som jag hade med mig upp.

Jesperrydhog


Jesperrydhog

Fire Bus eller en brandbilsbuss. ;)Lego Citys fire Bus. by Jesper Rydhög, on Flickr

Jesperrydhog

Så här kan man göra om man vill att det ser ut som att det Brinner i hus och bilar. Använd vit bomull om har lite sådant hemma.P1010002 by Jesper Rydhög, on Flickr. P1010007 by Jesper Rydhög, on Flickr.

BrickMe

Den sista bilden såg rätt effektfull ut. Tipsa TLG om att börja sälja bomull så kan t om puristerna använda det oxå ;)

Jesperrydhog

Citat från: BrickMe skrivet 08 september 2019 kl. 20:42
Den sista bilden såg rätt effektfull ut. Tipsa TLG om att börja sälja bomull så kan t om puristerna använda det oxå ;)
Tack ska ni ha. Jag ska försöka att tänka på det till en annan gång om puristerna. Kanske till annan gång men när det blir.👍

Jesperrydhog

Nu har man försöker med att göra en liten riktigt utryckning av Lego modell på min BAS IV brandbil. Jag hoppas att man har lyckats bra med det?. Blåljusen ska blinka.. https://youtu.be/aMDuIzmczvg

Jesperrydhog


Jesperrydhog

Hej här har vi då en Som ska föreställa En Hägglunds bandvagn. Detta är då mitt eget lilla bygge. Den ska föreställa då Laholms bandvagn 255-8050 fast den står i Knäred Räddningstjänst. Hägglunds bandvagn. by Jesper Rydhög, on Flickr

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.