Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Ma.K S.A.F.S Raptor Diorama

Startat av swestar, 18 juni 2017 kl. 01:16

Föregående ämne - Nästa ämne

swestar

Ma.K S.A.F.S Raptor Diorama





Mina Egna Byggen flickr
Instagram

Anders67

Coolt, röret från väggen med en ränil ifrån är lysande, men mest gillar jag roboten som hur avloppsvatten upp till midjan.

drdoddo

Riktigt vackert! Många sköna detaljer och MAKsen (vad blir egentligen plural av MAK?) e riktigt cleana. Snyggt klossat!

o0ger

Snyggt bygge! Jag gillar hur du har lyckats få till alla lutande sektioner i bygget. Det smälter in perfekt i bygget, men jag vet hur jobbigt det är att försöka få till. Ex: trappan.
Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

Emma

Många snygga detaljer. Jag blir inspirerad!

swestar

Tack för kommentarerna. Är alltid uppskattat. :D
Mina Egna Byggen flickr
Instagram

andreaseldh

Känns lite kluvet att använda ordet "vackert" när det handlar om krig och förstörelse. Sedan vill jag även passa på att rätta mig själv, det var visst ingen varmkorv 33078 i Sand Blue utan en svans 40379 i Sand Green.

swestar

#7
Klossa precis ihop "Ma.K S.A.F.S Raptor" i LDD om någon vill ha. Fick dock inte till armarna. 
Mina Egna Byggen flickr
Instagram

bileam

Den här tyckte jag om! Fick lite känsla av Osgiliath, förutom att det är Ma.K.s istället för orcher. Speciellt utloppet och de lutande pelarna är höjdpunkter. Men jag förstår inte riktigt "fången"? Eller har han bara gömt sig?

Snyggt byggt!

swestar

#9
Citat från: bileam skrivet 25 juni 2017 kl. 15:02
Den här tyckte jag om! Fick lite känsla av Osgiliath, förutom att det är Ma.K.s istället för orcher. Speciellt utloppet och de lutande pelarna är höjdpunkter. Men jag förstår inte riktigt "fången"? Eller har han bara gömt sig?

Snyggt byggt!
Tack! Fången klossade jag bara dit för skoj skull. Vet inte om han passar in i bygget. Summa summarum så är dina frågor är helt befogad. ;) :D
Mina Egna Byggen flickr
Instagram

byStfn


swestar

Mina Egna Byggen flickr
Instagram

drdoddo

Håller på med en egen liten scen till Ma.Ktober å har utgått från dina safs (hoppas d e lugnt) för en av dem så stort tack för LDD-filen 😉👍. Gjorde d betydligt lättare att få till en vettig grund. Tog dock en liten stund innan jag listade ut hur armarna görs 😂

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.