Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Bricktober i Sverige?

Startat av BeardedNerd, 09 september 2018 kl. 09:29

Föregående ämne - Nästa ämne

ColA

TrU kungens kurva har inte fått några ännu...

Wineyard

Tru Uppsala hade inte heller fått in något. Början av nästa vecka tippade de att de skulle få in dem.

darthmortar

Från facebook idag
Sex små legobitar kan kombineras på 915 miljoner olika sätt. Själv kan jag kombineras på 12 olika sätt.

byStfn

Jag plockade upp ett paket med Potter-karaktärer idag på
Mall of Scandavia!

insurrection

Jag var på Toy's R US Jägersro i Malmö i måndags, då hade de inte fått in bricktoberseten än, de skulle istället komma på tisdag (igår). Vad värre var: de hade inte unikitty-setten i sitt sortiment så fanns inget jag ville köpa för 500 spänn. Var ändå ganska sugen men står nog över nu.

Om ingen kan tipsa om något annat man kan köpa för 500 där som är riktigt prisvärt och kanske går att sälja vidare till en låg förlust?

byStfn

Citat från: insurrection skrivet 11 oktober 2018 kl. 09:44
Jag var på Toy's R US Jägersro i Malmö i måndags, då hade de inte fått in bricktoberseten än, de skulle istället komma på tisdag (igår). Vad värre var: de hade inte unikitty-setten i sitt sortiment så fanns inget jag ville köpa för 500 spänn. Var ändå ganska sugen men står nog över nu.

Om ingen kan tipsa om något annat man kan köpa för 500 där som är riktigt prisvärt och kanske går att sälja vidare till en låg förlust?

Kolla något dyrare set som kostar 499 på något annat ställe och använd lägstapris-funktionen..

darthmortar

Ngn som vet om det finns i Jönköping?
Sex små legobitar kan kombineras på 915 miljoner olika sätt. Själv kan jag kombineras på 12 olika sätt.

Skafte

Om någon vill hjälpa en stackars båtflykting med ett Harry Potter-set till Halmstad så bleve jag lycklig. Har asmycket plast att byta med, men inte pengar till hittepåpriserna de betingar på säljgrupperna...

Öppna ett TrU på Gotland, nyss!  :o

BeardedNerd

Jag var förbi i Östersund, fortfarande ingenting.

Anders67


Gefle1970

Åh....vad sent ute jag är med att storhandla på Tru, fick det som fanns kvar av freebee , byta till mig någon?

Bakgrund

#26
Fanns bara Ninjago kvar i Linköping. I Norrköping hade de alla tre sorter kvar, fick bli en för mig.

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.