Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Vad köpte du för LEGO idag?

Startat av sweMezza, 08 juni 2010 kl. 23:29

Föregående ämne - Nästa ämne

Skafte

Citat från: Magnus den store skrivet 25 juni 2019 kl. 18:52
Citat från: Skafte skrivet 25 juni 2019 kl. 18:17
Jag får inte BaP att funka. "Unexpected error occured" i ett par dagar nu.  :'(

Kan funka om man loggar ut, öppnar en annan browser och loggar in där.

Stort tack för tipset, Firefox blev min räddning! Och jag la till ett par av dina bitar med!  :)

Magnus den store

Citat från: Skafte skrivet 25 juni 2019 kl. 19:27
Citat från: Magnus den store skrivet 25 juni 2019 kl. 18:52
Citat från: Skafte skrivet 25 juni 2019 kl. 18:17
Jag får inte BaP att funka. "Unexpected error occured" i ett par dagar nu.  :'(

Kan funka om man loggar ut, öppnar en annan browser och loggar in där.

Stort tack för tipset, Firefox blev min räddning! Och jag la till ett par av dina bitar med!  :)

Varsågod, det var Pär som berättade det för mig.
Pluppsala finns även på Flickr. Välkommen!

AndersI

Kan också hjälp att tömma cachen, och i värsta fall sparade inloggningar.

Skafte

Ytterligare en BaP-fråga till Magnus eller någon annan som vet: måste man gå via element-id för att hitta varenda bit med tryck? Det går ju inte att fylla i en * efter numret. Det blir ju ett himla ctrl+c-ande för att hitta allt tillgängligt...

Magnus den store

För torsos och ben kan man söka på designnummer, men jag har inte hittat något sök-id som funkar för alla printade bitar. Jag brukar gå via set-numret.

Ben: 73200
Torsos: 76382
Pluppsala finns även på Flickr. Välkommen!

ColA

2 SW figs kom hem idag 😄
knappa 20st ifrån 100% nu...

Clarmo


janhansson

Veckans nyvärvade soldater, Imperial Soldiers & Imperial Guards från Pirates I. En hel del epåletter och ryggsäckar är i fel färg, annars helt ok. :)

insurrection

Fick hem , och , vilket betyder att min unikitty-fig-samling nu är helt komplett med samtliga 35 minifigs och 3 Ultrakatty's!
Ska villigt erkänna att en del av mig hoppas att de inte släpper några fler nu...

Magnusengstrom

Citat från: insurrection skrivet 21 juli 2019 kl. 00:17
Fick hem , och , vilket betyder att min unikitty-fig-samling nu är helt komplett med samtliga 35 minifigs och 3 Ultrakatty's!
Ska villigt erkänna att en del av mig hoppas att de inte släpper några fler nu...

Har du även dom från sdcc?

insurrection

Citat från: Magnusengstrom skrivet 21 juli 2019 kl. 00:48
Citat från: insurrection skrivet 21 juli 2019 kl. 00:17
Fick hem , och , vilket betyder att min unikitty-fig-samling nu är helt komplett med samtliga 35 minifigs och 3 Ultrakatty's!
Ska villigt erkänna att en del av mig hoppas att de inte släpper några fler nu...

Har du även dom från sdcc?
Jepp, 2014 såväl som 2018, med extra kroppar så jag kan ha båda alternativa huvuden uppställda samtidigt :)

Magnusengstrom

Citat från: insurrection skrivet 21 juli 2019 kl. 01:06
Citat från: Magnusengstrom skrivet 21 juli 2019 kl. 00:48
Citat från: insurrection skrivet 21 juli 2019 kl. 00:17
Fick hem , och , vilket betyder att min unikitty-fig-samling nu är helt komplett med samtliga 35 minifigs och 3 Ultrakatty's!
Ska villigt erkänna att en del av mig hoppas att de inte släpper några fler nu...

Har du även dom från sdcc?
Jepp, 2014 såväl som 2018, med extra kroppar så jag kan ha båda alternativa huvuden uppställda samtidigt :)

Den från 2014 var enkel att fixa extra kropp till men den 2018 tror jag att kroppen var exklusiv för den.

olofmando

Gjorde ett bra kap på , och för mycket bra pris.

gusfre86

Köpte på mig 12 st stora grå basplattor  nu när ICA Maxi har 25% rabatt på legot. Ska utgöra basen för mitt kommande evighetsprojekt att göra en väggmosaik.
Återigen fast i lego-träsket.
Lider dock av utrymmesbrist :-/

Magnus den store

Citat från: gusfre86 skrivet 23 juli 2019 kl. 22:50
Köpte på mig 12 st stora grå basplattor  nu när ICA Maxi har 25% rabatt på legot. Ska utgöra basen för mitt kommande evighetsprojekt att göra en väggmosaik.

Tack för tipset. Det var precis vad jag behövde. Kul med fler som bygger mosaiker.
Pluppsala finns även på Flickr. Välkommen!

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.